Заперечення сучасного «говоріння мовами» не є гріхом проти Духа.
П: Коли хтось пише або говорить проти теперішнього «говоріння мовами», чи не чинить він богохульства та гріха проти Святого Духа?
В: Ні! Якби Біблія навчала, що в наш час належить сподіватися «говоріння мовами» як чудесного «дару» Святого Духа, і ми вірили б, що Біблія дійсно так вчить, тоді, заперечуючи сучасне практикування «говоріння мовами», грішили б ми проти Духа.
Однак, як ми показали це в наших двох публікаціях, які відносяться до «мов», Біблія ясно вчить, що «говоріння мовами» з різних причин не слід очікувати в наш час як чудесного «дару» від Бога. Деякі з цих причин наступні: (1) Біблія вчить, що тільки дванадцятьом Апостолам була дана сила давання «дару» «говоріння мовами» (Дії 8:5-24; 10:44-47; 19:1-6 ) і (2) що «дар» «говоріння мовами» мав припинитися, коли Новий Заповіт буде вповні даний Церкві (1 Кор. 13:8-12). Також (3) факти історії Церкви показують, що цей «дар» «говоріння мовами» припинився в Церкві після смерті Апостолів і тих, яким вони той «дар» уділили.
BS № 531, ’80, 47; ТP № 401, ’89, 93
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.
Очистьтеся ви, що носите посуд Господній! — Іс. 52:11.
Здається, це Божественний спосіб – робити виразний поділ між слугами Бога та слугами зла. Привілей свідчити про Бога або бути посланцями Правди є ласкою, яку Господь призначив для власного люду. Він не хоче, щоб грішні демони, злі чоловіки та жінки були вісниками радісної звістки. Господній люд повинен звертати на це пильну увагу і відкидати послуги кожного, хто не дає доказів єдності серця з Господом. «А до грішника Бог промовляє: Що ти робиш… чого заповіта Мого на устах своїх носиш? Ти ж накази зненавидів, і поза себе слова Мої викинув» (Пс. 50:16,17, KJV). – R 3309
* * *
Посуд, який вживався образними священниками в їх службі в скинії та в храмі, зображує біблійні доктрини, заповіді, обітниці, настанови, пророцтва, історії і типи, які використовуються разом з уривками Біблії з метою навчання, викриття помилок, очищення, а також для розвитку характеру. Носити цей посуд означає послуговуватися ним. Від Божого люду в його служінні вимагається власне очищення від нечистості тіла і духа. Тому він повинен щоденно омиватися водою Правди, що міститься в Біблії. Це його очистить для виконання служби і належно приготує до служіння Божим Словом.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: