Так само й Син Людський прийшов не на те, щоб служили Йому, а щоб послужити — Мат. 20:28.
Якщо ми посвятились Господу, тоді кожна жертва з наших слушних прав та інтересів на нашу власну користь як християн, або на користь чоловіка чи дітей, батька чи матері, сусідів чи друзів, братів у Христі, розцінюється Господом як зроблена для Нього; та якби ці самі послуги були зроблені з інших мотивів, – ким-небудь невиправданим і непосвяченим Господу, або зроблені лише для користі тих осіб, а не як жертва для Господа, – то такі речі не будуть нам, як посвяченим, зараховані як жертви.
– R 3265
* * *
Як чудово, що Син Людський, видатний нащадок Адама, прийшов не для того, щоб служили Йому, але щоб послужити іншим. Наскільки ж Син Людський перевершив людину Адама, бо Адам служив собі і зруйнував надію цілого людства, тоді як Ісус, служачи іншим, довершив спасіння для цілого людства. Він перевершив першого Адама настільки, наскільки безкорисливість є вищою від самолюбства. Тому Він є для нас прикладом, і якщо ми будемо Його наслідувати, то будемо надаватись до Царства.
Ліпша бо милість [ласка] Твоя над життя, й мої уста Тебе прославляють! — Пс. 63:4.
Ті, які скуштували ласку Божу, які прийшли до зрозуміння, що Його милість є краща над життя, і які радісно поклали на Його жертівнику кожну добру земну річ, надію, амбіцію, радіють можливості розповідати цю добру новину іншим, радіють можливості розповідати про славу Того, Хто покликав їх з темряви у дивне Своє світло. Це послання є занадто добре, аби тримати його в таємниці. Їх не тільки не потрібно наймати для проповідування цієї новини, але вони охоче розповідають її, навіть якщо посідання Божої ласки, пов’язаної з її проповідуванням, дечого їм коштує – тягне за собою наражання на клопоти, грошові витрати, коштує їм втрати земного товариства, напруження, якщо не розірвуть деяких родинних зв’язків, коштує несхвалення світу та церковництва. – R 2850
* * *
Божа милість для нас складається з Його ласки, проявленої до нас у Створенні, Передбачливості, Відкупленні, Повчанні, Виправданні, Освяченні і Визволенні. Але особливо милосердя, яке виступає в цьому вірші, проявилося в поклику до небесної природи з Христом, в її розвитку і осягненні. Це значно більше, аніж людське життя, а її привілеї вищі, як небо вище від землі. Такий поклик проголошують уста, правдиві науки, які об’являють чесноти Єгови, Його славну мудрість, силу, справедливість і любов. Тому оголошуймо чудовий План, який виявляє Його чесноти!
Вірші Зоріння: 283. Статті з Вартової Башти: R 5440
Питання: Які я мав на цьому тижні досвідчення, пов’язані з думкою цього вірша? Як я їх прийняв? Що мені в цьому допомагало або перешкоджало? Які були результати?