Будьмо напоготові давати всім голодним і спрагненим цей благословенний харч, який так сильно відсвіжив і підкріпив нас. Якщо вони не отримають його, то ослабнуть в дорозі і будуть шукати за іншою поживою. Ми маємо те, чого потребують усі домочадці віри. Без цього вони не могли б утримати свого становища і не могли б іти вперед, і напевно знеохотилися б. Ми не повинні самолюбно громадити знання Правди і фінансових засобів, завдяки яким ми могли б давати хліб життя іншим, і самолюбно затримувати їх для себе. Це має бути посвячене Господу і з цього посвячення Господь уділить благословенства іншим та збільшить благословенства для нашого розуму і серця. – R 3332
* * *
Перегляд дарів, які дав нам Бог, показує, як дармо, тобто щедро і ласкаво, Він дав нам благословенства створення, передбачливості, відкуплення, навчання, виправдання, освячення і визволення. Ці благословенства містять в собі все необхідне для життя і побожності. І ми справді все це отримали дармо. Тому, в такому ж дусі уділяймо з нашого знання, почуттів, часу, сил, засобів, здоров’я, життя, послуг, відпочинку, впливу, репутації, безпеки – так, з нашого малого людського усього – нашому дорогому Небесному Отцю, Дарувальнику кожного доброго і досконалого дару! Жоден з дарів, жертвуваних нами, не буде надто великий і надто добрий, щоб бути гідним того Єдиного, Котрий дав нам усе.
Отож, хто від цього очистить себе, буде посуд на честь, освячений, потрібний Володареві, приготований на всяке добре діло — 2 Тим. 2:21.
Коли хто бажає почесті від Бога, то нехай не втомлюється шукати її у визначений Богом спосіб – шляхом покори, тому що свою благодать Господь дає покірним. Якщо ви хотіли б бути посудиною на честь, вживаною Володарем, то покоріться під міцну Божу руку, щоб Він вас Свого часу повищив. Та не дуже поспішай з цим, а «все, що всилі чинити рука твоя, теє роби», починаючи і постійно продовжуючи очищати свою земну посудину, щоб вона могла бути придатною для вжитку Володаря. – R 3096
* * *
Речі, від яких ми маємо очиститись, це вади тіла і духа. Це означає, що ми маємо звільнитись не лише від зла, яке вкоренилося в наших тілах, як особиста неохайність, тютюн, спиртні напої і наркотики, обжерливість, непристойність і т.п., але й від зла, яке вкоренилося в наших розумах і серцях, як неправда, невірство, розпач, нерішучість, нетерпимість, безбожність, нестача братерських почуттів, самолюбство, пиха, марнославство, боягузтво, лінивство, суперечки, ненависть, нещирість, жадібність і т.п. Основною частиною нашої християнської боротьби є бій проти гріха, омани, самолюбства і світовості. Таке очищення здійснюється через діяльність Святого Духа і зміцнення цього Духа. Воно приготовляє нас до почестей в Бога, резервує нас для Нього, пристосовує для Його служби і приготовляє до кожного доброго слова і діла. До нас всіх, а особливо пілігримів і старших, скерований наказ: «Очистьтеся ви, що носите посуд Господній!».