Він – Господь, нехай зробить те, що добре в очах Його! — 1 Сам. 3:18.
Ми не знаємо, що є для нашого найвищого добра. Іноді ті речі, про які ми просимо і яких прагнемо, вважаючи добрими, насправді можуть бути для нас некорисними. Блаженні ті, хто є в стані вірою проникнути морок кожної проби, трудності і складності, і усвідомити, що «Господь знає тих, хто Його», і що Він також робить так, щоб усе діяло для їх добра.
Ми маємо терпеливо чекати на Господа і терпеливо приймати всі досвідчення, які Його провидіння може визначити для нас, не ставлячи під сумнів мудрості, любові і сили Того, з Ким маємо справу. – R 2806,2887
* * *
Християнин повинен визнати Господнє провидіння у всіх своїх справах, незважаючи на те, приносить воно приємні чи неприємні події, нагороди чи карання. В кожному випадку Господня воля повинна бути сердечно прийнята. Це буде тяжко в несприятливих досвідченнях, особливо тоді, коли це карання, але тоді тим більше потрібно бути покірним, тому що нестача покори приводить до цілковитої самоволі, яка в кінцевому результаті приведе до повної поразки. Тому краще для нас бути такими, як Самуїл, котрий є типом Малої Черідки, щоб нам вистачало лише погляду, аніж бути такими, як Ілій, котрий є типом Великої Громади, якому потрібне було карання за велику міру сваволі.
Вірші Зоріння: 184. Статті з Вартової Башти: R 5296.
Питання: Які я мав досвідчення минулого тижня, пов’язані з думкою цього вірша? Як я їх прийняв? Що мені у цьому допомагало чи перешкоджало? Що з того виникло?
Отож, хто від цього очистить себе, буде посуд на честь, освячений, потрібний Володареві, приготований на всяке добре діло — 2 Тим. 2:21.
Коли хто бажає почесті від Бога, то нехай не втомлюється шукати її у визначений Богом спосіб – шляхом покори, тому що свою благодать Господь дає покірним. Якщо ви хотіли б бути посудиною на честь, вживаною Володарем, то покоріться під міцну Божу руку, щоб Він вас Свого часу повищив. Та не дуже поспішай з цим, а «все, що всилі чинити рука твоя, теє роби», починаючи і постійно продовжуючи очищати свою земну посудину, щоб вона могла бути придатною для вжитку Володаря. – R 3096
* * *
Речі, від яких ми маємо очиститись, це вади тіла і духа. Це означає, що ми маємо звільнитись не лише від зла, яке вкоренилося в наших тілах, як особиста неохайність, тютюн, спиртні напої і наркотики, обжерливість, непристойність і т.п., але й від зла, яке вкоренилося в наших розумах і серцях, як неправда, невірство, розпач, нерішучість, нетерпимість, безбожність, нестача братерських почуттів, самолюбство, пиха, марнославство, боягузтво, лінивство, суперечки, ненависть, нещирість, жадібність і т.п. Основною частиною нашої християнської боротьби є бій проти гріха, омани, самолюбства і світовості. Таке очищення здійснюється через діяльність Святого Духа і зміцнення цього Духа. Воно приготовляє нас до почестей в Бога, резервує нас для Нього, пристосовує для Його служби і приготовляє до кожного доброго слова і діла. До нас всіх, а особливо пілігримів і старших, скерований наказ: «Очистьтеся ви, що носите посуд Господній!».