Не обманюйтеся… Бо хто сіє для власного тіла свого, той від тіла тління пожне. А хто сіє для духа, той від духа пожне життя вічне — Гал. 6:7,8.
Ми сіємо для тіла кожного разу, коли дозволяємо тілесним, самолюбним, несправедливим, грішним бажанням тіла керувати в наших серцях і в нашому житті. Кожне чергове сіяння полегшує наступне, і щораз певніше провадить до кінця тієї дороги, яким є друга смерть. І, навпаки, кожне сіяння для духа, кожен спротив бажанням тіла, скерованим до самолюбства і т.п., і кожне зусилля нового розуму, нової волі в духовному напрямку до речей чистих, благородних, добрих і правдивих, є сіянням для Духа, яке принесе нам додаткові плоди Духа, чесноти Духа, і яке, якщо буде витривалим, припровадить нас до гармонії з ласкавими обітницями і постановами Господа – до вічного життя і Царства. – R 3321
* * *
Як обманює себе той, хто сіє природне зерно певного роду, а сподівається збирати врожай іншого роду, так само обманює себе й той, хто сіє символічне зерно певного роду, а сподівається збирати символічний врожай іншого роду. Яке сіє, таке і жне. Тому, якщо хтось, отримавши Святого Духа, сіє для тіла, той обманює себе, якщо сподівається жати від Духа. Зі свого тілесного сіяння він буде жати тілесне жниво, яке закінчиться смертю. Потішаючою для нас є незмінність права, що духовне сіяння приведе до духовного жнива. Отже, коли сіємо для Духа – вірно вивчаємо, розповсюджуємо і практикуємо духовні речі, то не будемо розчаровані, бо нашим жнивом буде життя вічне.
Ліпша бо милість [ласка] Твоя над життя, й мої уста Тебе прославляють! — Пс. 63:4.
Ті, які скуштували ласку Божу, які прийшли до зрозуміння, що Його милість є краща над життя, і які радісно поклали на Його жертівнику кожну добру земну річ, надію, амбіцію, радіють можливості розповідати цю добру новину іншим, радіють можливості розповідати про славу Того, Хто покликав їх з темряви у дивне Своє світло. Це послання є занадто добре, аби тримати його в таємниці. Їх не тільки не потрібно наймати для проповідування цієї новини, але вони охоче розповідають її, навіть якщо посідання Божої ласки, пов’язаної з її проповідуванням, дечого їм коштує – тягне за собою наражання на клопоти, грошові витрати, коштує їм втрати земного товариства, напруження, якщо не розірвуть деяких родинних зв’язків, коштує несхвалення світу та церковництва. – R 2850
* * *
Божа милість для нас складається з Його ласки, проявленої до нас у Створенні, Передбачливості, Відкупленні, Повчанні, Виправданні, Освяченні і Визволенні. Але особливо милосердя, яке виступає в цьому вірші, проявилося в поклику до небесної природи з Христом, в її розвитку і осягненні. Це значно більше, аніж людське життя, а її привілеї вищі, як небо вище від землі. Такий поклик проголошують уста, правдиві науки, які об’являють чесноти Єгови, Його славну мудрість, силу, справедливість і любов. Тому оголошуймо чудовий План, який виявляє Його чесноти!
Вірші Зоріння: 283. Статті з Вартової Башти: R 5440
Питання: Які я мав на цьому тижні досвідчення, пов’язані з думкою цього вірша? Як я їх прийняв? Що мені в цьому допомагало або перешкоджало? Які були результати?