Отож, хто від цього очистить себе, буде посуд на честь, освячений, потрібний Володареві, приготований на всяке добре діло — 2 Тим. 2:21.
Коли хто бажає почесті від Бога, то нехай не втомлюється шукати її у визначений Богом спосіб – шляхом покори, тому що свою благодать Господь дає покірним. Якщо ви хотіли б бути посудиною на честь, вживаною Володарем, то покоріться під міцну Божу руку, щоб Він вас Свого часу повищив. Та не дуже поспішай з цим, а «все, що всилі чинити рука твоя, теє роби», починаючи і постійно продовжуючи очищати свою земну посудину, щоб вона могла бути придатною для вжитку Володаря. – R 3096
* * *
Речі, від яких ми маємо очиститись, це вади тіла і духа. Це означає, що ми маємо звільнитись не лише від зла, яке вкоренилося в наших тілах, як особиста неохайність, тютюн, спиртні напої і наркотики, обжерливість, непристойність і т.п., але й від зла, яке вкоренилося в наших розумах і серцях, як неправда, невірство, розпач, нерішучість, нетерпимість, безбожність, нестача братерських почуттів, самолюбство, пиха, марнославство, боягузтво, лінивство, суперечки, ненависть, нещирість, жадібність і т.п. Основною частиною нашої християнської боротьби є бій проти гріха, омани, самолюбства і світовості. Таке очищення здійснюється через діяльність Святого Духа і зміцнення цього Духа. Воно приготовляє нас до почестей в Бога, резервує нас для Нього, пристосовує для Його служби і приготовляє до кожного доброго слова і діла. До нас всіх, а особливо пілігримів і старших, скерований наказ: «Очистьтеся ви, що носите посуд Господній!».
Ти ж даси Йому ймення Ісус, бо спасе Він людей Своїх від їхніх гріхів — Мат. 1:21.
Помічання цих незначних подій, через які Боже провидіння приготувало народження нашого Спасителя і послання Євангельської звістки, зміцняє віру Господнього люду. Роздумування про Божу опіку в минулому, навіть в малих справах, дає підставу для довір’я до Божої мудрості і до того, що Він подбає про ті обриси Його Плану, які ще належать до майбутнього – сповнення усіх надзвичайно великих і цінних обітниць, зосереджених в Тому, Хто народився у Віфлеємі. Отже, усвідомлення Божого провидіння в більших справах Божого Плану стимулює також нашу віру в Боже провидіння щодо особистих і більш приватних справ Його люду. – R 2555
* * *
Імена, які давалися біблійним героям, мали значення, бо стосувались характеру, праці, служіння, досвіду і типічної спорідненості з особами чи речами з ними пов’язаними. Це підтверджує ім’я, вибране Богом для Месії. Ісус є латинським відповідником єврейського Єгошуа або Єшуа (Єгова є спасінням) і вказує на службові функції нашого Господа. Його люд становлять всі ті, які у цьому й наступному Віці наближаються до Бога через Нього. Людство знаходиться під прокляттям, владою і наслідками гріха. Заслуга нашого Господа, приписана посвяченим, звільняє їх від прокляття гріха. За посередництвом Божого Духа, Слова і Провидіння Він поступово звільнить їх від сили і влади гріха, а у воскресінні мертвих остаточно звільнить від всіх наслідків гріха. Пізніше, через застосування Своєї заслуги, наш Господь звільнить світ від прокляття гріха, а через Свій Священицький, Посередницький, Царський, Законодавчий, Суддівський, Пророчий і Отцівський Уряд Він визволить від сили і наслідків гріха тих всіх, котрі слухняно стануть його людом. Алілуя, що за Спаситель! Він має силу спасти!