Ми зауважуємо, що маси постійно купують законодавство у всіх законодавчих, державних і народних органах. А найстрашніше в цьому те, що багато з тих людей не мають достатньо морального почуття, щоб зрозуміти, що вони настільки нечесні і підлі! Вони здивовані, скільки шуму є по причині давання й отримування хабарів. Цих людей називають шановними. Ці люди носять капелюхи та пальта, ходять до церкви і мають ложу в опері чи на симфонічних концертах. Чи вони втратили будь-яке почуття честі та чесності? Чи їх моральна природа настільки деградувала внаслідок хабарництва, подібно, як руки деяких паралізовані через роботу з певними хімікатами? А коли звернемося до стану в наших околицях, то бачимо будівельних підприємців, які обдурюють робітників матеріалами поганої якості, і працівників, що обдурюють підприємців недбалою шахрайською роботою. Працівники міських влад обманюють місто різними способами – через скорочення годин праці, завищену і незаслужену заробітну плату, прихований блат, рахунки, виставлені за речі, які ніколи не були закуплені.
Коли проаналізуємо бізнес, то бачимо хабарництво, практиковане всюди: торговці платять за ринок, працівників перекуповують для того, щоб можна було забрати бізнес їхніх працедавців, газети контрольовані рекламодавцями. Кожен працедавець, який дає роботу більшому числу молодих людей, скаже, як рідко зустрічається серед них почуття честі і чесності; як будуть ухилятися від праці і як не будуть почувати себе незручно перед всілякими вигідними пропозиціями. Молоді люди крадуть марки, і навіть гроші, щоб сплатити борги за рахунок. Навіть хлопці з коледжів обманюють на вступних іспитах.
Якщо це буде тривати й надалі, то куди ми можемо дійти, як не до морального хаосу? Ми потребуємо нового почуття честі; потребуємо нового покоління людей з таким почуттям честі, що будуть нехтувати і відвертатися від усього, що позбавить їх чистих рук і чистих сердець, які будуть ненавидіти брехню в будь-якому вигляді.
Ти ж даси Йому ймення Ісус, бо спасе Він людей Своїх від їхніх гріхів — Мат. 1:21.
Помічання цих незначних подій, через які Боже провидіння приготувало народження нашого Спасителя і послання Євангельської звістки, зміцняє віру Господнього люду. Роздумування про Божу опіку в минулому, навіть в малих справах, дає підставу для довір’я до Божої мудрості і до того, що Він подбає про ті обриси Його Плану, які ще належать до майбутнього – сповнення усіх надзвичайно великих і цінних обітниць, зосереджених в Тому, Хто народився у Віфлеємі. Отже, усвідомлення Божого провидіння в більших справах Божого Плану стимулює також нашу віру в Боже провидіння щодо особистих і більш приватних справ Його люду. – R 2555
* * *
Імена, які давалися біблійним героям, мали значення, бо стосувались характеру, праці, служіння, досвіду і типічної спорідненості з особами чи речами з ними пов’язаними. Це підтверджує ім’я, вибране Богом для Месії. Ісус є латинським відповідником єврейського Єгошуа або Єшуа (Єгова є спасінням) і вказує на службові функції нашого Господа. Його люд становлять всі ті, які у цьому й наступному Віці наближаються до Бога через Нього. Людство знаходиться під прокляттям, владою і наслідками гріха. Заслуга нашого Господа, приписана посвяченим, звільняє їх від прокляття гріха. За посередництвом Божого Духа, Слова і Провидіння Він поступово звільнить їх від сили і влади гріха, а у воскресінні мертвих остаточно звільнить від всіх наслідків гріха. Пізніше, через застосування Своєї заслуги, наш Господь звільнить світ від прокляття гріха, а через Свій Священицький, Посередницький, Царський, Законодавчий, Суддівський, Пророчий і Отцівський Уряд Він визволить від сили і наслідків гріха тих всіх, котрі слухняно стануть його людом. Алілуя, що за Спаситель! Він має силу спасти!