«Того дня серед краю єгипетського буде жертівник Господу, і стовп при границі його Господеві. І він буде в єгипетськім краї ознакою й свідком для Господа Саваота» (Ісаї 19:19,20).
ЧИ ЗНАЄШ ТИ: Що єдиним найвизначнішим з семи стародавніх чудес світу, яке віками є загадкою для науковців та археологів, є Велика Піраміда в Ґізе в Єгипті?
Що всупереч загально прийнятим поглядам, ця Піраміда ніколи не використовувалась як гробниця? В ній ніколи не було знайдено ані мумії, ані предметів чи скарбів, які єгиптяни клали в гробницях своїх померлих, які вони герметично закривали, тоді як Піраміда в Ґізе має чотири канали, якими проходить свіже повітря (дивись В на Піраміді)?
Що в Піраміді, яка простягається на поверхні близько 526 арів, знаходиться 2,5 млн каменів, кожен з яких важить від 2 до 70 тон, і які підігнані між собою з оптичною точністю до 0,5 мм? З них можна було б збудувати мур, висота якого сягала б до 120 см, ширина 30 см і довжина перевищувала б 7000 км?
Що ми не в стані її відтворити, не дивлячись на те, що маємо сучасну технічну думку та знаряддя?
Що Піраміда розташована в самому центрі сухої поверхні Землі – визначеному її Будівничим більш як за три тисячі років до відкриття Америки Колумбом?
Що не дивлячись на те, що вона була збудована понад чотири тисячі років тому, її розміри визначають окружність Землі, відстань між екватором та кожним з двох полюсів, відстань від Землі до Сонця, довжину сонячного року, довжину прецесійних циклів, числове значення π ітп. з точністю, яку осягнули лише в ХІХ столітті нашої ери?
Що багато хто стверджує, що завдяки своїй будові Піраміда володіє чудесними властивостями консервації, загострювання предметів і т.п. і, що багато помилково думають, що Піраміда з’явилась з сатанинської сили та натхнення?
Що інші 37 єгипетських пірамід – це лише невдало збудовані імітації Великої Піраміди, які служили тільки як гробниці для різних фараонів і як такі мають меншу наукову цінність?
Що ця Велика Піраміда свідчить не ієрогліфами та малюнками, але в символічний спосіб з точки зору її розміщення, конструкцій та вимірів?
Що це символічний (а не жертовний) жертівник і скарбниця історичних, пророчих та наукових правд, представлених в досконалій згоді з Біблією та її Божественним планом віків, для яких Піраміда є підтверджуючим свідоцтвом?
Що Йов 38:5-7 вказує на вимірювання – «хто розтягнув по ній шнура» (один пірамідальний дюйм відповідає довжині одного року в хронологічних підрахунках часу)?
Що це єдина Піраміда, яка має чотири нижні наріжні камені, які зображують відповідно велику Божу мудрість, справедливість, любов та силу в Святому Письмі?
Що тільки Піраміда має «головний» наріжний камінь, свій верхівковий камінь, свою модель, який сам по собі є абсолютною пірамідою (А на діаграмі) і зображує Христа – «Ісус промовляє до них… Камінь, що його будівничі відкинули, – той наріжним став каменем; від Господа сталося це, і дивне воно в очах наших!» (Мат. 21:42; Пс. 118:22,23)?
Що все, що було збудоване під кам’яним верхівковим каменем Піраміди, має бути підігнане до його кутів і пропорцій, подібно до того, як Бог «об’єднує» [під однією головою] «все… в Христі Ісусі» – пристосовує до Його засад і характеру (Еф. 1:10; 2:20-22; Кол. 1:20; Рим. 8:29; 12:2)?
Що нижній перехід (L), який веде до підземної кімнати або прірви відповідно ілюструє скочування людства, яке починаючи від упадку Адама йде широкою дорогою, що веде під пануванням сатани до знищення в смерті (Мат. 7:13; Рим. 5:12; 6:23; 2Кор. 4:4; 2Пет. 2:7)?
Що прірва (М) через свою особливу конструкцію і розміщення добре зображує час великого утиску, а також знищення, «заплату за гріх» – «смерть» (Дан. 12:1; Мат. 24:21,22; Пс. 37:9,10; Дії 3:23; Рим. 6:23)?
Що перший верхній перехід (Н) зображує єврейський вік, тобто диспенсацію Закону («Тільки вас [єврейський народ] Я пізнав зо всіх родів землі» – Ам. 3:2?
Що він має висоту лише 120 сантиметрів і, щоб ним можна було підніматися, потрібно схилитись, що представляє, що єврейський народ був обтяжений шістсот тринадцятьма уставами, укладеними в Угоді Закону (Рим. 11:9,10; Гал. 5:1; Кол. 2:14)?
Що Піраміда збудована головним чином з вапнякового каменю, а також з граніту, який показує речі, котрі відносяться до Божественної природи і волі?
Що гранітна заслона (І) зображує Божий Закон, даний Ізраїлеві – дотримання якого є мірою можливості досконалої людини – грішна людина не могла його дотримати, ані отримати вічне життя завдяки своїм учинкам (Рим. 3:20)?
Що Велика Галерея (Е), яка всемеро вища від першого верхнього переходу, зображує «вузьку стежку» («високий поклик») віку Євангелії разом з її великою вільністю, прекрасними надіями для тих, хто приймає Христа як Спасителя і стає його правдивими учнями (Мат. 7:14; Фил. 3:14; 2Кор. 6:2)?
Що при верхньому кінці Великої Галереї починається Передпокій (D), розділений гранітним крилом, яке примушує кожного, хто проходить під ним, нахилитися, що зображує християн, які покірно піддаються волі Божій в школі Христа (Пс. 40:9; Євр. 10:7; Еф. 6:6; 1Сол. 4:3; 1Ів. 2:17)?
Що за гранітною перешкодою як підлога, так і стеля збудовані з граніту, символізуючи Божу опіку над «новими створіннями» та їх становище перед Богом як спадкоємців Божественної природи (Пс. 91:1; Рим. 8:1; 2Кор. 5:17; 2Пет. 1:4)?
Що для того, аби залишити Передпокій, потрібно знову нахилитися, входячи до Кімнати Царя (С), що зображує смерть людського тіла та осягнення «новим створінням» небесного рівня в першому воскресінні (1Кор. 15:40-46,48-54; Євр. 10:19,20)?
Що Кімната Царя (С), найпрекрасніше й найвище приміщення в Піраміді, повністю збудована з граніту і символізує Божественну природу, призначену для переможців з Малого Стада – тих, котрі були покликані і «вибрані», щоб стати «співспадкоємцями Христові» (Лук. 12:32; 2Кор. 5:1; 2Пет. 1:4; 1Ів 3:2; Об. 17:14)?
Що Кімната Царя містить лише гранітну скриню, яка символізує вічну Божу ціль, яка зосереджена в Христі, а відсутність накриття на скрині показує воскресіння Христа, а також прийняття Богом Його жертви (Дії 2:24,30-36)?
Що рівень підлоги Кімнати Цариці (F) представляє стан людської досконалості і те, що Ісус «став під Законом» (Гал. 4:4), що показане в продовженні рівня підлоги Кімнати Цариці, яке, перетинаючи перший верхній перехід на відстані точно тридцять три з половиною дюйма від його верхнього кінця, представляє тридцять три з половиною роки земного життя Ісуса під Законом?
Що Горизонтальний Перехід (G), який веде до Кімнати Цариці, представляє земну мандрівку людського роду, починаючи від гріхопадіння Адама – 6/7 його довжини має висоту лише близько 120 см, що представляє обтяжуючі досвідчення людей під пануванням гріха і сатани; що інша 1/7 частина переходу висотою близько 170 см, дозволяючи більшості людей стояти у випростаній позиції, добре представляє тисячолітнє Царство Христа, коли людський рід вже не буде залишатись під пануванням гріха та смерті? – І пошле «заповідженого вам Ісуса Христа. Що Його небо мусить прийняти аж до часу відновлення [привернення] всього, про що провіщав Бог від віку устами всіх святих пророків Своїх» (Дії 3:20,21)?
Що Кімната Цариці (F), яка має вентиляційні канали, представляє остаточне призначення направленого людства: вічне життя на досконалій землі як досконалих людських істот? – «А покірні вспадкують землю… і повік будуть жити на ній» (Пс. 37:11,22,29,34; Екл. 1:4; Іс. 45:18; Дан. 2:35,44; 7:13,14,18,27).
Що третього дня Ісус розірвав пута гробу (що представлене в природному гроті в Криниці – L), вчинивши таким чином викуп за Адама та всіх його нащадків, щоб визволити їх з-під прокляття гріха, хвороб та смерті, створюючи для них один повний і абсолютний шанс отримання вічного життя (Рим. 4:24,25; 5:12-21; 8:19-22; Іс. 25:6-9; 35; Об. 22:3)?
Що так як доступ до верхніх приміщень Піраміди був заблокований гранітним Заслоном (Законом), так і єдина дорога осягнення вічного життя (Кімната Цариці) або безсмертя (Кімната Царя) для грішної людини, яка поступає Нижнім Переходом (широкою дорогою, що веде до знищення), веде через Христа (символічну Криницю)? – «Я – дорога, і правда, і життя. До Отця не приходить ніхто, якщо не через Мене» (Ів. 14:6; Дії 4:12; Гал. 2:16).
Що в Великій Піраміді на перекір могутності бур і загарбників, які намагаються її знищити протягом більш як чотирьох тисяч років, був захований нарис великого Божественного плану, який згідно з вчиненими приготуваннями повинен був видати свідоцтво у властивому часі, підтвердити заховане там до тих пір, але тепер об’явлене свідоцтво Біблії, яке вказує з великою прецизійністю на остаточне скинення старого порядку в «прірву» забуття і на встановлення славного нового порядку під урядом Ісуса Христа; того дорогоцінного верхнього наріжного Каменя вічної Божої будівлі, згідно з Яким мусить бути збудований славний характер усіх гідних отримання вічного життя? Що звернена до Бога молитва: «Нехай прийде Царство твоє, нехай буде воля Твоя, як на небі, так і на землі» (Мат. 6:10) – вже незабаром буде вислухана?
Більше інформації стосовно Великої Піраміди ви знайдете на нашій інтернет-сторінці за допомогою пошуку.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.
Мою голову Ти намастив був оливою, моя чаша – то надмір пиття! — Пс. 23:5.
Повна чаша, яка переливається, має подвійне значення. Це є чаша радості й чаша смутку, і в обох випадках вона переливається. Той, хто хотів би брати участь в радості Господа, мусить також брати участь в Його чаші страждань. Ми мусимо страждати з Ним, якщо хочемо царювати з Ним. Теперішні страждання ми вважаємо негідними навіть порівняння з славою, яка об’явиться в нас, і тому ми можемо радіти в терпіннях, бо як терпіння будуть переливатись, то подібно і радість теж буде переливатись, і ми зможемо повторити за Апостолом: «Радійте… і знову кажу: радійте!». – R 3268
* * *
Голова Церкви, наш Господь Ісус Христос, був помазаний Святим Духом без міри, і це помазання спливало додолу по Тілі. Досвідчення, встановлені Богом для цього класу, були чашею, що переливалась, багатою на благословенства від Господа, що вимірювалися смутком і радістю. Але висота радості була більшою, ніж глибина смутку, і цього слід було сподіватися.
Співзвучні вірші: Пс. 45:8,9; 92:11; Іс. 61:1-3; Мат. 3:16; Дії 10:38; Ів. 14:16,17,26; 15:26; 16:7; 15:11; 16:20-24,33; 17:13; Дії 13:52; Рим. 14:17; 15:13; 2 Кор. 12:10; Євр. 10:34; Як. 1:2; 1 Пет. 4:13; 2 Кор. 1:8,9; 4:7-12,16-18; 6:4-10; 11:23-30; Євр. 12:6-9; 1 Пет. 5:9.
Пісні:
Вірші Зоріння: 26. Статті з Вартової Башти: R 5653
Питання: Які я мав досвідчення на минулому тижні, пов’язані з думкою цього вірша? Як були сприйняті? Що мені в них допомагало або перешкоджало? В чому був результат?
Отже, як ви прийняли були Христа Ісуса Господа, так і в Ньому ходіть, бувши вкорінені й збудовані на Ньому, та зміцнені в вірі, як вас навчено, збагачуючись у ній з подякою — Кол. 2:6,7.
Загальна думка вчителів фальшивих доктрин, які вважають, що утвердження в вірі не є потрібним ані доцільним, є наступна: бути так утвердженим означає бути фанатиком. Це є правдою у випадку особи нечесної в своїх стремліннях щодо прийняття і непохитної оборони того, що ніколи не було доказане ані здоровою логікою, ані авторитетом Біблії. Але той, хто в простоті віри, опираючись на авторитет Бога, приймає Його Слово, не є немудрим фанатиком. І такі, і лише такі, що так роблять, є утверджені в Правді. Різниця між утвердженим і непохитним християнином та фанатиком полягає в тому, що один утверджений в Правді, тоді як інший – в неправді. – R 3215
* * *
Ми приймаємо Ісуса Христа як Господа, піддаючи свою волю і приймаючи Його волю як нашу власну. Так має бути завжди. Ми вкорінені в Ньому, коли з Нього черпаємо заспокоєння наших потреб. Ми на Ньому збудовані, коли будуємо характер, подібний до Його характеру. Ми утверджені в вірі, згідно з Його Словом, коли непорушно в ньому залишаємось. І збагачуємось в вірі з подякою, коли з вдячністю зростаємо в ній.
Співзвучні вірші: Ів. 1:12; Фил. 1:27; 1 Сол. 4:1; Юди 3, 20; Еф. 2:20-22; 3:17; 4:1; Кол. 1:23; 3:17; Іс. 61:3; 1 Кор. 3:9,11; 1 Пет. 2:5; 2 Пет. 2:12; Дії 20:32; 2 Кор. 1:21.
Пісні:
Вірші Зоріння: 23. Статті з Вартової Башти: R 5557
Питання: Які я мав досвідчення на цьому тижні, пов’язані з думкою цих віршів? Як я їх сприйняв? Що мені в цьому допомагало або перешкоджало? Який був результат?
А оце та обітниця, яку Він Сам обіцяв нам: вічне життя — 1 Ів. 2:25.
Ми всі повинні розуміти, що теж маємо щось робити, аби дорогоцінні Божі обітниці здійснювались в нас. У зв’язку зі справами теперішнього життя Він обіцяв, що хліб і вода будуть нам забезпечені, але це не означає, що ми маємо занедбувати відповідні нагоди, щоб їх здобути. Він також обіцяв нам участь в майбутньому Царстві, але ми самі повинні зробити так, щоб наш поклик і вибір був певним. Бог є цілком здатний і завжди охочий виконати все зі Свого боку в кожній справі. Але Він покликав нас, щоб ми показали нашу віру в наших ділах, нашій співпраці з Ним усіма розумними способами. – R 3204
* * *
Вічне життя не є природною вродженою властивістю людини, але даром, даним Богом тим, характери котрих перебувають в гармонії з Його характером. Для вірних ця обітниця є певна, підтверджена присягою Єгови. Якщо ми вірні, то наша віра може з непохитною певністю очікувати виконання Божих обітниць. Чи ж така обітниця не має нас надихати до лояльності щодо Бога?
Співзвучні вірші: Пс. 21:5; 133:3; Дан. 12:3; Мат. 19:29; Лук. 20:36; Ів. 3:14-17; 4:14; 5:24,25,29,39; 6:27,40,47,50-58,68; 10:10,28; 12:50; 17:2,3; Дії 13:46,48; Рим. 2:7; 5:21; 6:22,23; 1 Кор. 15:53,54; 2 Кор. 5:1.
Пісні:
Вірші Зоріння: 251. Статті з Вартової Башти: R 5608
Питання: Як цей вірш вплинув на мене на цьому тижні? Чому? З якими результатами?
І горе мені, коли я не звіщаю Євангелії! — 1 Кор. 9:16.
Ми повинні завжди бути готовими розповісти іншим найкращі новини, які знаємо. Співчуття до стогнучого створіння в його різних життєвих труднощах повинно привести нас до того, щоб ми завертали увагу на Господні обітниці щодо наступаючого Царства і благословенств, які будуть доступні всім народам землі. Хто щоденно не проповідує таким чином при будь-якій відповідній нагоді, той дає доказ, що йому або бракує знання чи віри в об’явлені речі, або не робить цього з причини самолюбства, яке Господь не може похвалити. Перебування в такому стані остаточно позбавить його участі в Царстві. – R 3204
* * *
Під Євангелією розуміється добра новина про спасіння в Ісусі і через Ісуса. Найвищий привілей, який може отримати людина, це – надання їй функції вісника Євангелії. Ті, котрі сповнені духом цього становища, дуже засмучуються в своєму серці, коли не можуть виконати своєї місії. Виконання цієї функції так глибоко укорінене в їх характері, що позбавлення їх привілею звіщання Євангелії робить їхні серця нещасними.
Співзвучні вірші: Пс. 40:9,10; Екл. 11:6; Мар. 8:38; 2 Тим. 1:8; Єр. 1:17; 20:7,9; 23:29; Ам. 3:8; 7:15; Ів. 18:37; Дії 4:20; 9:6,15; 26:16-20; 1 Кор. 1:18; 15:58; 2:4; 15:2; Кол. 1:5,6; 4:17; Рим. 1:14-16; 1 Сол. 1:5; 2 Тим. 4:2; Євр. 4:12.
Пісні:
Вірші Зоріння: 138. Статті з Вартової Башти: R 5893
Питання: Чи я проповідував Євангелію на цьому тижні? Як ? Чому? Що мені в цьому допомагало чи перешкоджало? Які були результати?
Бо всі, хто водиться Духом Божим, вони сини Божі — Рим. 8:14.
Отже, Дух є тим провідником, завдяки якому ми можемо пізнати наше справжнє становище, і не лише на початку бігу, але й при його кінці. Якщо ми є проваджені Духом Божим, – якщо це той напрямок, у якому ми прямуємо, якщо це те, чого ми шукаємо, – тоді ми є синами Божими. Він визнає і підтримує всіх, які приходять до Нього через Христа, які надіються на заслугу Господа Ісуса і які надалі перебувають в такому стані серця. – R 3200
* * *
В цьому вірші під Духом Божим розуміється Божа вдача в Його дітях. Його вдача поєднує в собі мудрість, справедливість, любов і силу в досконалій гармонії. Ті, чиї мотиви, думки, слова і вчинки є побуджені і підтримувані цією вдачею, мають Божу печатку, яка свідчить, що вони належать Йому. Через те вони мають, можливо, найсильніше свідоцтво Божого синівства. О, яка ж за знатна та родина, знаком і печаттю якої є Божий характер!
Співзвучні вірші: Вих. 33:13,14; Чис. 9:15-23; 2 Хр. 5:13,14; Пс. 5:9; 23:2,3; 25:5,9; 32:8; 143:10; Пр. 8:20,21; Іс. 48:17; Ів. 16:13; 1 Кор. 3:16; 6:19; Гал. 4:6.
Пісні:
Вірші Зоріння: 113. Статті з Вартової Башти: R 5582
Питання: Чи я маю свідоцтво Духа про яке говорить цей вірш? Як воно проявлялося? Які були результати?
Коли духом умертвляєте тілесні вчинки, то будете жити — Рим. 8:13.
Умови, на яких ми можуть тривати наші відносини з Господом і зберігатися надію участі в славі воскресіння, полягають, як це виразно зазначено, в умертвленні тілесних вчинків, стримуванні тілесних нахилів – умертвленні, розпинанні та вживанні їх в службі для Господа і Його справи. Таке умертвлення вчинків тіла, така боротьба проти слабостей тіла, є тим, про що Апостол в іншому місці говорить як про «війну», коли каже нам, що тіло воює проти духа, а дух проти тіла, тому що вони супротивні і будуть опонентами аж до кінця життя. Якщо, однак, дух є охочий і бореться в міру своїх можливостей проти слабостей тіла, то Господь зарахує таку боротьбу як повну перемогу через заслугу Відкупителя.
– R 3200
* * *
Під духом мається на увазі нове серце, розум і воля, а під тілом – людська натура. Під вчинками тіла маються на увазі самолюбні, світові, облудні і грішні нахили та їх вчинки. Вчинки тіла умертвляються особливо двома способами: через витіснення їх протилежними їм добрими якостями і вчинками і через обмежування вчинків тіла тими добрими якостями і вчинками, які не є їм протилежні. Хто так поступає – осягне життя.
Співзвучні вірші: Гал. 4:6; 5:16,17,22,25; 6:8; Еф. 3:16; Кол. 3:10; 1 Пет. 2:21; 3:4; Рим. 6:6-23; 8:11; 1 Кор. 3:16; 6:19; Еф. 4:22-32; Кол. 3:5-9; Повтор. 30:6; Єз. 18:21; 33:15,16; Зах. 4:6; Мат. 16:25; 19:12, 16, 21; Лук. 18:29,30; Ів. 12:25.
Пісні:
Вірші Зоріння: 144. Статті з Вартової Башти: R 5805
Питання: Які я мав досвідчення на цьому тижні, пов’язані з думкою даного вірша? Який ужиток я зробив з цих досвідчень? Якими були результати?
Бо Бог бачить не те, що бачить людина: чоловік бо дивиться на лице, а Господь дивиться на серце — 1 Сам. 16:7.
Якщо ми випустили з уваги той факт, що Бог дивиться на нас з точки зору волі, і якщо дійшли до того, що оцінюємо себе (і що Бог нас оцінює) за тілом, то напевно ми в такій же мірі впадемо в темноту, замішання та знеохочення. Але з іншого боку не забуваймо, що дух або воля вважається живою по причині її праведності, гармонії з Богом. Тому ніколи не будьмо недбалими щодо нашої волі чи намірів, які керують нашою поведінкою в житті, але пам’ятаймо, що кожна недбалість буде означати пропорційну втрату духовного життя. Для нас завжди є можливим правильне бажання, бо лише абсолютно лояльна воля може бути прийнята Богом в Христі. – R 3200
* * *
Критерій судження багато свідчить про характер особи, яка ним керується. Поверховість і помилковість, як риси характеру пересічної людини, проявляються в її судженні на підставі зовнішнього вигляду. Характер Єгови об’являється в Його способі судження. Замість оцінювати на підставі зовнішнього вигляду, Він проникає в суть справи і базує Свою оцінку на тому, що є дійсним, а не на тому, що тільки здається. Всі речі є оголені і відкриті перед Його всевидючим оком. Наскільки це можливо, ми повинні судити, опираючись не на тому, що здається, а на дійсності.
Співзвучні вірші: Повтор. 10:17; 2 Хр. 19:7; Йов 34:19; 37:24; Мат. 22:16; Ів. 7:24; Дії 10:34,35; Рим. 2:16; 2 Кор. 10:7; Гал. 2:6; Еф. 6:8,9; Кол. 3:25; Як. 2:1-6.
Пісні: 93, 64, 114, 27, 36, 40, 51 / 101, 126, 53.
Вірші Зоріння: 139. Статті з Вартової Башти: R 5652
Питання: Чи я на цьому тижні судив по вигляду чи згідно дійсності? Чому? Як? З якими результатами?
А страва тверда – для дорослих, що мають чуття, привчені звичкою розрізняти добро й зло — Євр. 5:14.
Ті, які мають правдиву і щиру віру в Бога, охоче довіряють Його словам. Ці підставові засади вчення повинні бути вже раніше в них утверджені. Будована ними будівля з золота, срібла і дорогоцінного каміння повинна вже бути в більшій мірі зведена, а пов’язана з нею праця повинна постійно просуватись вперед. Коли вони лояльні і вірні Богу, тоді вони здатні відрізнити правду від неправди. Ми повинні знати, у що ми віримо і чому так віримо, а тоді відважно і без компромісу це проповідувати, бо «коли сурма звук невиразний дає, – хто до бою готуватись буде?». – R 3199
* * *
Як буквальні діти не мають фізичних органів, достатньо сильних, аби перетравлювати тверду їжу, так і духовні діти не мають достатньо сильних органів, здатних засвоювати тверду духовну їжу. Треба бути добре розвиненим у Христі, щоб властиво правильно найглибші правди, а такий розвиток можна осягнути тільки через безперервне тренування розумових, моральних і релігійних здібностей в духовному значенні. Як фізичні, так і духовні м’язи зміцнюються через тренування.
Співзвучні вірші: Єр. 15:16; Єз. 3:3; Ам. 8:11-13; Рим. 16:19; 1 Кор. 2:6-16; 13:11; 14:20; 1 Пет. 2:2; Пс. 119:99; 131:2; Еф. 3:5; 4:13-15; Кол. 3:16; 2 Тим. 3:15-17; Євр. 6:1; 2 Пет. 3:16-18; Як. 1:18-25.
Пісні:
Вірші Зоріння: 8. Статті з Вартової Башти: R 5688
Питання: Як досвідчення минулого тижня підтвердили цей вірш? Яке добро з того вийшло?
Та й усі, хто хоче жити побожно у Христі Ісусі, – будуть переслідувані — 2 Тим. 3:12.
Слід сподіватися опозиції, і вона, без сумніву, буде тривати аж до закінчення нашого бігу в смерті. Терпеливо змиритися з цією опозицією означає пожертвувати своїми власними природними бажаннями щодо дружби та різних приємностей теперішнього життя, зносити труднощі як добрі воїни для справи Правди і переборювати перешкоди (в якому б вигляді вони не прийшли), прикладаючи наші зусилля, щоб чинити Божу волю і працю, пов’язану з просуванням інтересів Його Царства. Дійсне тривання в Господній службі – це, в першу чергу, постійне й уважне досліджування Божого Плану; по-друге, присвоювання його духа; а це веде, по-третє, до палкої ревності в реалізації цього плану, а також до активності в цій службі відповідно до наших здібностей, незалежно від ціни або жертви, якої це від нас вимагало б. – R 3199
* * *
Ті, що живуть у Христі Ісусі – це посвячені. Посвячення робить їх жертвувателями для праведності в світі, в якому перевага надається беззаконню, а невигоди – праведності. Посвячені не можуть інакше поводитись, як тільки переносити переслідування від тих, чиє самолюбство супротивне вчинкам посвячених. Отже всі вірні будуть переслідувані.
Співзвучні вірші: Бут. 49:23; Йов 12:4,5; Пс. 11:2; 37:32; 38:21; 44:16-19, 23; Пр. 29:10, 27; Іс. 29:20, 21; 51:12,13; 59:15; Єр. 20:8; Мат. 5:10-12,44; 10:16-18,21-23, 28; 24:8-10; Лук. 6:22,23; Ів. 15:18,19; 16:1,2; Дії 28:22; Рим. 8:17,35-37; 1 Кор. 4:9-13.
Пісні:
Вірші Зоріння: 121. Статті з Вартової Башти: R 5116
Питання: Чи побожне життя було для мене причиною переслідувань на цьому тижні? Що мені в цьому допомагало або перешкоджало? Як я це переносив? Які були результати?
Так само й Син Людський прийшов не на те, щоб служили Йому, а щоб послужити — Мат. 20:28.
Якщо ми посвятились Господу, тоді кожна жертва з наших слушних прав та інтересів на нашу власну користь як християн, або на користь чоловіка чи дітей, батька чи матері, сусідів чи друзів, братів у Христі, розцінюється Господом як зроблена для Нього; та якби ці самі послуги були зроблені з інших мотивів, – ким-небудь невиправданим і непосвяченим Господу, або зроблені лише для користі тих осіб, а не як жертва для Господа, – то такі речі не будуть нам, як посвяченим, зараховані як жертви.
– R 3265
* * *
Як чудово, що Син Людський, видатний нащадок Адама, прийшов не для того, щоб служили Йому, але щоб послужити іншим. Наскільки ж Син Людський перевершив людину Адама, бо Адам служив собі і зруйнував надію цілого людства, тоді як Ісус, служачи іншим, довершив спасіння для цілого людства. Він перевершив першого Адама настільки, наскільки безкорисливість є вищою від самолюбства. Тому Він є для нас прикладом, і якщо ми будемо Його наслідувати, то будемо надаватись до Царства.
Співзвучні вірші: 2 Кор. 8:9; Мат. 1:21; 4:23; 5:17; 9:13; 15:24; 18:11-14; 20:25-27; Мар. 1:38; Лук. 1:78; 4:18; 22:27; Ів. 4:34; 10:10; 13:4-17; 18:37; Дії 10:38; Гал. 5:13; Євр. 2:9,14,15,18.
Пісні: 112, 13, 20, 67, 93, 86, 116 / 63, 70, 76.
Вірші Зоріння: 163. Статті з Вартової Башти: R 5375
Питання: Яке значення мав для мене цей вірш минулого тижня? Як я його застосовував? Чому? Які були результати?
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: