Навчи нас лічити отак наші дні, щоб ми набули серце мудре! — Пс. 90:12.
Коли християнин лічить свої дні, він не робить цього зі смутком чи розпачом, але він робить це розсудливо. Він лічить свої проминаючі дні як численні благословенства, численні привілеї, численні нагоди «звіщати чесноти Того, Хто покликав нас із темряви до дивного світла Свого», як нагоди допомагати іншим в цій пілігримській мандрівці і все більше виробляти в собі самому характер, який би подобався Богу – щоб щораз більше ставати відбитком дорогого Божого Сина. – R 2895
* * *
Під впливом досвіду з праведністю реституційний клас буде молитися про можливість такого аналізу свого життя з періоду досвіду зі злом, який навчить його ненависті до гріха і любові до праведності – страху Господньому як початку мудрості. На ці молитви Господь відповість в спосіб, який виявиться для людства вічним добром в правді і праведності.
Як слухняні, не застосовуйтеся до попередніх пожадливостей вашого невідання, але за Святим, що покликав вас, будьте й самі святі в усім вашім поводженні — 1 Пет. 1:14, 15.
Деякі християни мають помилкове розуміння, ніби Бог виконує в них всі потрібні зміни, і що Його діти мають просто бути бездіяльними в Його руці. Але Ап. Петро не так про це говорить. Він благає нас, щоб ми вдосконалювали самі себе, згідно з Божими вказівками. Ця праця має бути виконана в нас і довкола нас. Ті, які не підіймаються і не працюють, але пасивно сидять і чекають, що Господь буде робити для них чуда, дуже сильно розчаровуються і дають ворогові велику перевагу над собою, яку він напевно використає, щоб зв’язати їм ноги й руки і вкинути їх в зовнішню темряву, хіба що вони опам’ятаються і почнуть працювати над власним спасінням зі страхом і тремтінням. – R 3150
* * *
Колись ми були слугами сатани, керуючись гріхом, самолюбством, світовістю, необізнаністю та оманою. Тепер, як Божі діти, ми маємо бути слухняні Тому, Хто є святий, Якого досконала воля, разом з мудрістю, справедливістю, любов’ю і силою, будучи прийнята в серце, перетворює Його дітей на Свою власну подобу. Різниця між старим і новим характером є більша, аніж між днем та ніччю.