І всі Йому стверджували й дивувались словам благодаті, що линули з уст Його — Лук. 4:22.
Це повинно бути правдою, наскільки це можливо, про всіх послідовників Господа: їх мова, випливаючи з сердець, наповнених симпатією до Правди, а також мова тих всіх, які її люблять і шукають, повинна бути приємна і поміркована. Їхні слова повинні бути завжди в межах розсудку і праведності, і в докладній згоді зі Словом Господа. Їх поведінка, як живих листів, повинна гармонізуватись з їх словами, щоб навіть їхні неприятелі дивувались і брали з них приклад, як з тих, які були з Ісусом і вчилися від Нього. – R 2437
* * *
Слова благодаті, що линули з уст нашого Господа, були прекрасними, глибокими, милими й помічними. Вони доводили, що Ісус був великим оратором, переконливим промовцем і найприємнішим проповідником. Його надзвичайні здібності в цьому відношенні викликали подив і захоплення серед слухачів і приводили до того, що вони мимоволі визнавали Його вищість в публічних промовах. «Чоловік ще ніколи так не промовляв, як Оцей Чоловік».
Хто занедбує Господні накази, які стосуються «лукавих здогадів», той снує павутину для своєї власної пастки, незважаючи на те, як «обережно» він може поводитися в інших справах. Це тому, що серце, наповнене сумнівом і підозрою супроти ближніх, є більше чим наполовину приготоване до сумніву щодо Бога. Дух невдоволення і гіркоти веде боротьбу з духом Господа, духом любові. Один з них осягне перемогу. Невластивий дух мусить бути усунений, бо інакше він опоганить християнина і зробить його «негідним». З іншого боку, якби нова природа перемогла, виявившись «переможцем», то результат був би наступний: якщо лукаві підозри поконані, то половина боротьби проти теперішніх труднощів і облоги злого була виграна. – R 3594
* * *
Любов в остаточному аналізі є доброю волею, яка проявляється різними способами, залежно від обставин. Коли той, хто має любов, є скривджений, то своєму кривднику він приписує добрі наміри, хоча може і не мати про це докладних відомостей. Такий дух не може таїти підоздри, і не буде приписувати поганих намірів словам і вчинкам іншої особи.