Ми знаємо, що кожен, хто народився від Бога, не грішить, – бо… той себе береже, і лукавий його не торкається — 1 Ів. 5:18.
Доки серце (розум, воля) є святим, в гармонії з Богом і праведністю, тобто, доки дух святості перебуває в нас, новий розум не може дозволити на гріх, але мусить бути і буде його противником. Не дивлячись на численні бої, що ведуться з членами нашої упалої і слабкої людської природи, з її апетитами й забаганками, ми є відособлені і відрізнені від тіла. Слабості і недосконалості тіла не приписуються новому розумові в Ісусі Христі, але вважаються прикритими завдяки заслузі викупної жертви нашого Господа. – R 2438
* * *
Нове створіння є сплоджене Богом. Воно є духовною якістю кожного органу мозку і дає кожному органу здатність співпрацювати у виконанні Божої волі. Тому нове створіння – як воля, що прагне виконувати і виконує Божу волю – ніколи не грішить. Це нове створіння пильнує всі думки, мотиви, слова і діла, піддаючи їх під Божу волю, і це робить неможливим противникові очорнити особу, сплоджену Богом.
Хто занедбує Господні накази, які стосуються «лукавих здогадів», той снує павутину для своєї власної пастки, незважаючи на те, як «обережно» він може поводитися в інших справах. Це тому, що серце, наповнене сумнівом і підозрою супроти ближніх, є більше чим наполовину приготоване до сумніву щодо Бога. Дух невдоволення і гіркоти веде боротьбу з духом Господа, духом любові. Один з них осягне перемогу. Невластивий дух мусить бути усунений, бо інакше він опоганить християнина і зробить його «негідним». З іншого боку, якби нова природа перемогла, виявившись «переможцем», то результат був би наступний: якщо лукаві підозри поконані, то половина боротьби проти теперішніх труднощів і облоги злого була виграна. – R 3594
* * *
Любов в остаточному аналізі є доброю волею, яка проявляється різними способами, залежно від обставин. Коли той, хто має любов, є скривджений, то своєму кривднику він приписує добрі наміри, хоча може і не мати про це докладних відомостей. Такий дух не може таїти підоздри, і не буде приписувати поганих намірів словам і вчинкам іншої особи.