Оце яке добре та гарне яке, – щоб жити братам однокупно! — Пс. 133:1.
Стараймося, подібно до нашого Господа, бути миротворцями і перебувати з усіма братами в єдності Духа, в союзі миру. Нехай наша активність, наша войовничість і т.п., буде звернена проти великого ворога і проти всіх діл гріха, включаючи ті, що є в наших членах, в нашому власному зіпсутому тілі. Ми, як і всі брати, знайдемо достатньо занять для кожного войовничого елемента нашої натури, і то в такий спосіб, що подобається Господу. Ми також знайдемо достатньо праці для кожної нашої доброї і корисної чесноти у взаємному будуванні, чиненні добра всім людям при кожній нагоді, а особливо домочадцям віри. – R 3245
* * *
Брати в цьому вірші не є тілесними братами, але духовними, як доводить наступний вірш, який показує, що вони є антитипом Аарона. Зазначена тут єдність є єдністю, про яку молився наш Господь, щоб усі були одним, як Отець і Син є одним. Очевидно, ця єдність не є єдністю особи чи натури, але єдністю віри, надії, любові і цілі, для одного Отця, під одним Господом і в одному хрещенні. Добра і приємна є ця єдність. Жоден земний союз не може порівнюватися з нею. Нехай вона буде нашою тепер в розвитку і цілу вічність в благословенному здійсненні!
Сам Я піду, – і введу тебе до відпочинку — Вих. 33:14.
Господь завжди присутній зі своїм народом. Він завжди думає про нас, пильнує наші справи, оберігає нас від небезпеки, забезпечує нас дочасними і духовними благами, читає наші серця, помічає кожен порив люблячої відданості для Нього, скеровує впливи, що нас оточують, для нашої направи й очищення, і звертає увагу на наші найменші прохання про поміч, співчуття чи спільність із Ним. Він ні на мить не перестає пильнувати, чи кличемо ми Його оживленого дня, чи в часі спокійної ночі. Як благословенним є усвідомлення незмінної вірності! Жодна правдива Божа дитина не є позбавлена цього доказу свого усиновлення. – R 3250
* * *
Вислів «Сам Я» означає «обличчя» (у Куліша «лице Моє йтиме з тобою»). Господнє обличчя представляє Його ласку. Його неласка для людського роду була показана через Його відвернення спиною до людства. А коли Господня ласка повернеться до людей, то Його обличчя буде променіти добротою, оздоровленням і благословенням. Тепер Господь уділяє ласку Своєму людові як їх особливу частку. Не дивлячись на всі наші нестачі, посідання цієї ласки робить нас незмірно багатими. Його ласка запевняє нас, що ми здолаємо наших духовних ворогів, а після нашої перемоги ми будемо благословенні ханаанським відпочинком вічного миру, вільним від гріха, омани, самолюбства і світовості, а наповненим мудрістю, справедливістю, любов’ю і силою та мисленням категоріями Царства – Божим ідеалом справжнього відпочинку.
Співзвучні вірші: Пс. 5:13; 11:7; 41:12,13; 102:14; Пр. 16:7; Єз. 39:29; Лук. 2:52; Ів. 14:16-23; Дії 10:35; Еф. 1:6; Євр. 4:14-16; 1 Пeт. 2:9.
Пісні: 27, 119, 99, 35, 102, 49, 112 / 129, 6, 61.
Вірші Зоріння: 66.
Статті з Вартової Башти: R 5387
Питання: Які досвідчення з Божою ласкою і відпочинком в Ньому я мав цього тижня? Що я чинив, щоб їх отримати? Як я їх використовував?