Ні про що не турбуйтесь, а в усьому нехай виявляються Богові ваші бажання молитвою й проханням з подякою — Фил. 4:6.
Може повстати питання: Чому Бог не дає нам речей, про які знає, що є нам потрібні, без нашого прохання про них і посилання на Його обітниці? Це, без сумніву, тому, що ми спочатку маємо прийти до властивого стану серця, а потім одержали Його милості і користали з них. Бо якби ми ті милості навіть і отримали, то будьмо певні, що ми б достатньо не оцінили Божої турботи, дарованої на раніше і тепер. Навіть в стані молитви і вдячності ми, напевно, не розпізнаємо навіть половини причин, за які повинні бути вдячні, і які зможемо зрозуміти лише з часом, коли пізнаємо так, як ми тепер самі є пізнані. – R 3128
* * *
Неспокій так личить християнину, як малій дитині брак віри в любов матері. В серці, в якому панує сполягання на Бога, а на троні сидить вдячність за численні отримані милості, стурбованість не має місця. Божа дитина знає, що в кожній потребі має дуже чуйного Отця, до Якого завжди мають доступ Його благаючі діти; тому, коли дитина представить свої потреби Отцю, стурбованість зникне.
Співзвучні вірші: Пс. 127:2; Мат. 6:25-34; 13:22; Лук. 21:34; 1 Кор. 7:32,33; 2 Тим. 2:4; Пс. 37:5; 55:23; Пр. 16:3; Єр. 17:7,8; Євр. 13:5; 1 Пет. 5:6,7; Бут. 32:25-30; 1 Сам. 12:23; Пс. 86:3,6; 130:1,2; Кол. 4:2; Мат. 15:22-28; Лук. 18:1-7; 22:44; Рим. 8:26; Еф. 6:18; Євр. 5:7,8.
Пісні:
Вірші Зоріння: 234. Статті з Вартової Башти: R 5508
Питання: Які я мав досвідчення на цьому тижні, пов’язані з думкою цього вірша? Як вони були сприйняті? Яким був результат?
Сьогоднішня манна
26 КвітняХто бо ввійшов був у Його відпочинок, то й той відпочив від учинків своїх, як і Бог від Своїх
— Євр. 4:10.
Право любові, замість вимагати одного дня з семи, по суті контролює і регулює весь наш час. Ми маємо сім днів в тижні любити Господа Бога нашого з цілого серця, розуму, душі і сили; сім днів в тижні ми маємо любити наших ближніх так, як себе, і сім днів в тижні ми маємо відпочивати – відпочивати від діл наших, відпочивати вірою в завершене Христове діло, відпочивати в Божій любові, відпочивати в мирі Божім, який перевищує всяке зрозуміння, який постійно панує в нашому серці. – R 3037
* * *
Ввійти до відпочинку означає прийняти завершене діло нашого виправдання перед Богом, також означає перебувати в досконалій упевненості, яка випливає з усвідомлення користання з усіх благословенств Тисячоліття. Хто має цю віру, той, замість намагань встановити власну праведність, має спокій в значенні користання з Христової праведності. Отже, виправдовуюча віра дає відпочинок виправдання. Крім того, ми маємо відпочинок в посвяченні, в відреченні від життя для себе самого і світу; привілей дивитися в майбутнє з певністю, яка досконало гарантована успішним результатом Божого Плану; маємо такий же спокій, яким насолоджується Бог.
Співзвучні вірші: Євр. 3:7-4:11; Йов 22:21,26; 34:29; Пс. 4:9; 17:15; 25:12; 29:11; 37:4,11,37; 119:165; 125:1,5; Пр. 3:17,24; Іс. 26:3,12; 28:12; 53:5; 54:10; 13; 57:2,19; Ів. 14:27; 16:33; Дії 10:36; Рим. 5:1; 8:6; 14:17; 15:13; Гал. 5:22; Еф. 2:14-17; Фил. 4:7,9; Кол. 3:15; 2 Сол. 3:16.
Пісні:
Вірші Зоріння: 83. Статті з Вартової Башти:
R 5387
Питання: Якими були мої досвідчення на цьому тижні, пов’язані з думкою цього вірша? Як були прийняті? Що мені в цьому допомагало або перешкоджало? В чому виявився результат?