Початок премудрости – страх [честь], перед Господом — Пс. 111:10.
Це єдина властива позиція, яку має займати створіння щодо свого Творця, Автора нашого існування і Сотворителя, Хранителя і Володаря цілого Всесвіту. Тому, коли Він говорить, наші вуха повинні бути шанобливо уважними до Його голосу, а всі наші сили повинні бути готовими виконувати Його накази. Наша безпека, наше щастя і та шляхетність характеру, яка спонукує нас до любові і вдячності, яка швидко й розумно звертає увагу на вказівки та поступ в знанні і мудрості, в першу чергу залежать від нашої найвищої пошани до Господа. Тому Господь буде виховувати і розвивати в нас цю належну синівську пошану, яка належить Його імені. –– R 2002
* * *
Мудрість охоплює не лише знання, але також практичне застосування знань для добрих цілей. Найпіднесенішими і найкращими речами є ті, котрі стосуються людини в її властивому ставленні до Бога і свого ближнього. Тому є очевидним, що джерелом мудрості є честь для Бога, коли вона дає можливість даній особі ввійти у властивий зв’язок з Богом і людиною, а також здійснює її покликання.
Терпеливістю вашою душі свої ви здобудете — Луки 21:19.
«А терпеливість нехай має чин досконалий, щоб ви досконалі та бездоганні були, і недостачі ні в чому не мали», пояснює Апостол. Отож є очевидним, що терпеливість включає інші чесноти характеру – вона вказує на їх посідання в певній мірі. Терпеливості Божого люду звичайно мусить передувати віра, а рівень терпеливості зазвичай показує величину віри. Християнин, який є нетерпеливим і неспокійним, очевидно не має віри в Господа, інакше б він міг відпочивати, довіряючи Божим ласкавим обітницям і чекаючи на їх здійснення. Після застосування відповідної пильності і енергії, він повинен з задоволенням полишити в руках Господа результати, часи і пори їх осягнення. – R 3245
* * *
Цей вірш повинен бути перекладений так: «Через вашу терпеливість зберігайте душі ваші». Слово терпеливість в цьому перекладене з грецького слова, яке означає постійність, а не з того, яке означає довге зношення. Постійність є силою характеру, завдяки якій через витривалість в праведному поводженні серед труднощів, які спокійно зноситься, ми просуваємося вперед в праведному поступуванні, одночасно зміцняючи самоконтроль. Завдяки такому визначенню наш вірш стає ясним. Настанова Ісуса заохочує нас просуватися вперед, радісно зносячи перешкоди на дорозі праведності. Тільки в такий спосіб ми зможемо зберегти своє духовне життя.