Чи ж ви не знаєте, що дружба зо світом – то ворожнеча супроти Бога? Бо хто хоче бути світові приятелем, той ворогом Божим стається — Як. 4:4.
Бог спеціально уклав справи таким чином, що Його люд повинен робити вибір, і має втратити або Божу дружбу і спільноту, або дружбу і спільноту світу. Ті речі, які любить Господь, є прикрими для людей світу, натомість ті речі, які любить світ, його злі діла, злі думки і злі розмови, є огидою в очах Господа, тому той, хто любить і практикує ці речі, втрачає спільноту з Ним – він не має Його Духа. «Коли хто не має Христового Духа, той не Його». – R 2442
* * *
Дружба з цим світом містить в собі поняття доброї волі, схвалення, довір’я, котрими особи, що знаходяться в гармонії з теперішнім порядком речей, обдаровують інших людей. І оскільки теперішній порядок речей не є в гармонії з принципами Божого характеру і керівництва, то світ не підтримує дружніх стосунків з Господнім людом, обдаровуючи ними лише тих, які люблять теперішній порядок. Світові люди недружньо наставлені до Бога. Якщо між ними немає приязні, то дружба з світом безсумнівно вказує на нашу ворожість щодо Бога. Ціна дружби зі світом є занадто висока.
Терпеливістю вашою душі свої ви здобудете — Луки 21:19.
«А терпеливість нехай має чин досконалий, щоб ви досконалі та бездоганні були, і недостачі ні в чому не мали», пояснює Апостол. Отож є очевидним, що терпеливість включає інші чесноти характеру – вона вказує на їх посідання в певній мірі. Терпеливості Божого люду звичайно мусить передувати віра, а рівень терпеливості зазвичай показує величину віри. Християнин, який є нетерпеливим і неспокійним, очевидно не має віри в Господа, інакше б він міг відпочивати, довіряючи Божим ласкавим обітницям і чекаючи на їх здійснення. Після застосування відповідної пильності і енергії, він повинен з задоволенням полишити в руках Господа результати, часи і пори їх осягнення. – R 3245
* * *
Цей вірш повинен бути перекладений так: «Через вашу терпеливість зберігайте душі ваші». Слово терпеливість в цьому перекладене з грецького слова, яке означає постійність, а не з того, яке означає довге зношення. Постійність є силою характеру, завдяки якій через витривалість в праведному поводженні серед труднощів, які спокійно зноситься, ми просуваємося вперед в праведному поступуванні, одночасно зміцняючи самоконтроль. Завдяки такому визначенню наш вірш стає ясним. Настанова Ісуса заохочує нас просуватися вперед, радісно зносячи перешкоди на дорозі праведності. Тільки в такий спосіб ми зможемо зберегти своє духовне життя.