А оце та обітниця, яку Він Сам обіцяв нам: вічне життя — 1 Ів. 2:25.
Ми всі повинні розуміти, що теж маємо щось робити, аби дорогоцінні Божі обітниці здійснювались в нас. У зв’язку зі справами теперішнього життя Він обіцяв, що хліб і вода будуть нам забезпечені, але це не означає, що ми маємо занедбувати відповідні нагоди, щоб їх здобути. Він також обіцяв нам участь в майбутньому Царстві, але ми самі повинні зробити так, щоб наш поклик і вибір був певним. Бог є цілком здатний і завжди охочий виконати все зі Свого боку в кожній справі. Але Він покликав нас, щоб ми показали нашу віру в наших ділах, нашій співпраці з Ним усіма розумними способами. – R 3204
* * *
Вічне життя не є природною вродженою властивістю людини, але даром, даним Богом тим, характери котрих перебувають в гармонії з Його характером. Для вірних ця обітниця є певна, підтверджена присягою Єгови. Якщо ми вірні, то наша віра може з непохитною певністю очікувати виконання Божих обітниць. Чи ж така обітниця не має нас надихати до лояльності щодо Бога?
Хто занедбує Господні накази, які стосуються «лукавих здогадів», той снує павутину для своєї власної пастки, незважаючи на те, як «обережно» він може поводитися в інших справах. Це тому, що серце, наповнене сумнівом і підозрою супроти ближніх, є більше чим наполовину приготоване до сумніву щодо Бога. Дух невдоволення і гіркоти веде боротьбу з духом Господа, духом любові. Один з них осягне перемогу. Невластивий дух мусить бути усунений, бо інакше він опоганить християнина і зробить його «негідним». З іншого боку, якби нова природа перемогла, виявившись «переможцем», то результат був би наступний: якщо лукаві підозри поконані, то половина боротьби проти теперішніх труднощів і облоги злого була виграна. – R 3594
* * *
Любов в остаточному аналізі є доброю волею, яка проявляється різними способами, залежно від обставин. Коли той, хто має любов, є скривджений, то своєму кривднику він приписує добрі наміри, хоча може і не мати про це докладних відомостей. Такий дух не може таїти підоздри, і не буде приписувати поганих намірів словам і вчинкам іншої особи.