А як вижене всі свої вівці, він іде перед ними, і вівці слідом за ним ідуть, бо знають голос його — Ів. 10:4.
Голос Доброго Пастиря складається з різних звуків, поєднаних так, як не може бути поєднаний жодний інший голос. Його голос бринить акордом справедливості, поєднаним з акордом любові, а цілість настроєна мудрістю і силою. Інші теорії, плани та ідеї людей і демонів не мають такого гармонійного звучання, яке має послання, послане нам Великим Пастирем через Свого Сина. Більше того, коли правдиві вівці чують голос Доброго Пастиря, то він так задовольняє їхні бажання, як ніщо інше цього не зможе вчинити. Вони більше не будуть у небезпеці того, що їх можуть звабити якісь інші звуки чи голоси, теорії чи плани. Вони всім дадуть відповідь:Ісус мене задовільнив, Ісус є мій. – R 2672
* * *
Господь випустив свої вівці з вівчарні Мойсеєвої Угоди через Свою смерть і їхнє посвячення Йому. Як справжній пастир Він не поганяв їх, лиш провадив, і вони ступали за Ним до зелених пасовищ та спокійних вод Слова по благословенних стежках праведності. Вівці розпізнають Його голос – Правду – по солодкому, потішаючому та гармонійному звучанню. Він для них є життям.
Співзвучні вірші: Єз. 34:2,12,14,23; Ів. 14:6; Рим. 5:1,2; Євр. 10:19-22; Ів. 10:1-18; 15:13; Пс. 23:1-4; Євр. 13:20; 1 Пет. 5:4; Зах. 11:17; Наум 1:7; 1 Кор. 8:3; 2 Тим. 1:12; Іс. 53:6.
Пісні:
Вірші Зоріння: 70. Статті з Вартової Башти: R 4732
Питання: Як Ісус як Пастир, а я як вівця взаємно співпрацювали на цьому тижні? В яких обставинах? З якими результатами?
Сьогоднішня манна
- 13 липня
І не дивно, бо сам сатана прикидається анголом світла! Отож, не велика це річ, якщо й слуги його прикидаються слугами правди — 2 Кор. 11:14,15.
На питання: Як сатана може бути зацікавлений в чиненні добра? – ми відповідаємо, що противник в такий спосіб зодягає шати ангела світла і милосердя не для того, щоб вести до Світла Світу – щоб провадити до Христового хреста і до Біблії, – а для того, аби відвести від них і вести до інших надій спасіння і до іншого вчителя, щоб звести, якби це було можливо, навіть вибраних. Слід пам’ятати, що слова нашого Господа вказують, що тоді, як справи дійдуть до того, що сатана буде виганяти сатану і лікувати хвороби, то це буде знаком, що його трон хитається і хилиться до упадку – іншими словами, це останні зусилля сатани, спрямовані на зведення. – R 2667* * *
В особі сатани ми маємо ворога, який піддає пробі наші серця. В конфлікті з ним, самі і без допомоги, в силу його великого лукавства, ми були б як карлики в руках велетня. Він є таким хитрим, що може представити зло за добро, а добро за зло, і для своїх самолюбних цілей чинить так, що його слуги справляють враження слуг праведності, так що, якби це було можливо, міг би звести навіть вибраних. Тому ми повинні бути дуже пильними до завжди підступних махінацій, його власних та його слуг. Співзвучні вірші: Бут. 3:1-5,13-15; Ів. 8:44; 2 Кор. 11:3,4,13; 2 Сол. 2:9; Об. 12:9; 20:1-3,7-9; Дії 20:29-31; Рим. 16:17; Гал. 1:8; Фил. 3:18,19; 2 Тим. 3:1-9; 2 Пет. 2; 1 Ів. 4:1-6; 2 Ів. 7-10; Юди 4-19; Об. 2:2,13-15,20-24. Пісні: Вірші Зоріння: 109. Статті з Вартової Башти: R 5799 Питання: Чи сатана та його слуги силкувались звести мене минулого тижня? Як? Чи я піддався чи переміг? Як? З якими результатами?
- 12 липня
Коли Син отже зробить вас вільними, то справді ви будете вільні — Ів. 8:36.
Правдиві послідовники, які прислухаються до Слова Великого Учителя і стараються в усіх справах бути Його учнями, є не лише звільнені від забобонів та неуцтва, але також і від служіння гріхові, замість того вони одержують здібність правильно оцінювати свої власні природні слабості й хиби, а також Божі думки – Правду. Внаслідок цього їх свобода є свободою, яка їх благословляє, а не шкодить, яка замінює гордість чи хвалькуватість покорою, розвиває терпеливість замість гніву, спроваджує великодушність і доброзичливість замість злоби і самолюбства, дає свободу, яка приносить радість і мир замість невдоволення і гіркоти духа. Дійсно, лише Син може зробити нас по справжньому вільними! – R 2438* * *
Божий Син є великим Визволителем. Він звільняє найбільш жалюгідних невільників з найгнітючішої неволі (сатани), з рук найжорстокіших гнобителів (гріха, омани, самолюбства, світовості, смерті й аду). Він дає звільненим найславнішу свободу, яка прагне виконувати Божу волю з найчистіших мотивів – віри, надії, любові і послуху – задля отримання вічного життя. І все це є даром Його милості, можливим завдяки найвинятковішій жертві і послузі, записаній в літописах історії світу. Співзвучні вірші: Іс. 49:24-26; 61:1-3; 63:4; Лук. 4:18; Ів. 8:31-35; Рим. 7:22,23; 8:2; 2 Кор. 3:17; Гал. 3:28; 5:1; Кол. 3:11; 1 Ів. 1:7-9; Об. 1:5; 5:9. Пісні: Вірші Зоріння: 98. Статті з Вартової Башти: R 5506 Питання: Які я мав досвідчення на цьому тижні у зв’язку з християнською свободою? Як я їх приймав? Який був результат?
- 11 липня
Ми знаємо, що кожен, хто народився від Бога, не грішить, – бо… той себе береже, і лукавий його не торкається — 1 Ів. 5:18.
Доки серце (розум, воля) є святим, в гармонії з Богом і праведністю, тобто, доки дух святості перебуває в нас, новий розум не може дозволити на гріх, але мусить бути і буде його противником. Не дивлячись на численні бої, що ведуться з членами нашої упалої і слабкої людської природи, з її апетитами й забаганками, ми є відособлені і відрізнені від тіла. Слабості і недосконалості тіла не приписуються новому розумові в Ісусі Христі, але вважаються прикритими завдяки заслузі викупної жертви нашого Господа. – R 2438* * *
Нове створіння є сплоджене Богом. Воно є духовною якістю кожного органу мозку і дає кожному органу здатність співпрацювати у виконанні Божої волі. Тому нове створіння – як воля, що прагне виконувати і виконує Божу волю – ніколи не грішить. Це нове створіння пильнує всі думки, мотиви, слова і діла, піддаючи їх під Божу волю, і це робить неможливим противникові очорнити особу, сплоджену Богом. Співзвучні вірші: Ів. 1:13; 3:3-5; Як. 1:18; 1 Пет. 1:5,23; Рим. 7:17; Юди 20, 21,24,25; Лук. 22:31,32; Рим. 16:20; 2 Кор. 4:4; 11:3; Ів. 8:44; 1 Ів. 2:13,14. Пісні: 68, 88, 16, 41, 42, 65, 22 / 110, 1, 109. Вірші Зоріння: 50. Статті з Вартової Башти: R 5742 Питання: Які я мав досвідчення на минулому тижні, пов’язані з думкою цього вірша? Як вони були прийняті? Що з того виникло?
- 10 липня
І всі Йому стверджували й дивувались словам благодаті, що линули з уст Його — Лук. 4:22.
Це повинно бути правдою, наскільки це можливо, про всіх послідовників Господа: їх мова, випливаючи з сердець, наповнених симпатією до Правди, а також мова тих всіх, які її люблять і шукають, повинна бути приємна і поміркована. Їхні слова повинні бути завжди в межах розсудку і праведності, і в докладній згоді зі Словом Господа. Їх поведінка, як живих листів, повинна гармонізуватись з їх словами, щоб навіть їхні неприятелі дивувались і брали з них приклад, як з тих, які були з Ісусом і вчилися від Нього. – R 2437* * *
Слова благодаті, що линули з уст нашого Господа, були прекрасними, глибокими, милими й помічними. Вони доводили, що Ісус був великим оратором, переконливим промовцем і найприємнішим проповідником. Його надзвичайні здібності в цьому відношенні викликали подив і захоплення серед слухачів і приводили до того, що вони мимоволі визнавали Його вищість в публічних промовах. «Чоловік ще ніколи так не промовляв, як Оцей Чоловік». Співзвучні вірші: Пс. 45:2; Пр. 15:23; Екл. 10:12; Іс. 50:14; Мат. 7:28,29; 13:54; Мар. 1:22; 6:2; Лук. 4:32,36; 21:38; Пр. 25:11; Рим. 15:4; Ів. 7:45, 46; 13:31-17:26. Пісні: Вірші Зоріння: 7. Статті з Вартової Башти: R 3795 Питання: Яка з частин Слова була для мене найбільш потішаючою на цьому тижні? В яких обставинах? - 9 липня
А як вижене всі свої вівці, він іде перед ними, і вівці слідом за ним ідуть, бо знають голос його — Ів. 10:4.
Голос Доброго Пастиря складається з різних звуків, поєднаних так, як не може бути поєднаний жодний інший голос. Його голос бринить акордом справедливості, поєднаним з акордом любові, а цілість настроєна мудрістю і силою. Інші теорії, плани та ідеї людей і демонів не мають такого гармонійного звучання, яке має послання, послане нам Великим Пастирем через Свого Сина. Більше того, коли правдиві вівці чують голос Доброго Пастиря, то він так задовольняє їхні бажання, як ніщо інше цього не зможе вчинити. Вони більше не будуть у небезпеці того, що їх можуть звабити якісь інші звуки чи голоси, теорії чи плани. Вони всім дадуть відповідь:Ісус мене задовільнив, Ісус є мій. – R 2672* * *
Господь випустив свої вівці з вівчарні Мойсеєвої Угоди через Свою смерть і їхнє посвячення Йому. Як справжній пастир Він не поганяв їх, лиш провадив, і вони ступали за Ним до зелених пасовищ та спокійних вод Слова по благословенних стежках праведності. Вівці розпізнають Його голос – Правду – по солодкому, потішаючому та гармонійному звучанню. Він для них є життям. Співзвучні вірші: Єз. 34:2,12,14,23; Ів. 14:6; Рим. 5:1,2; Євр. 10:19-22; Ів. 10:1-18; 15:13; Пс. 23:1-4; Євр. 13:20; 1 Пет. 5:4; Зах. 11:17; Наум 1:7; 1 Кор. 8:3; 2 Тим. 1:12; Іс. 53:6. Пісні: Вірші Зоріння: 70. Статті з Вартової Башти: R 4732 Питання: Як Ісус як Пастир, а я як вівця взаємно співпрацювали на цьому тижні? В яких обставинах? З якими результатами? - 8 липня
В Божому домі, що ним є Церква Бога Живого — 1 Тим. 3:15.
Церква Божа, єдина, до якої відноситься назва екклезія, або Церква, є такою незначною, скромною і в порівнянні до багатства цього світу так бідною, що не є розпізнана, ані навіть не надається до розпізнання з точки зору світу. Вона не створена людиною і не керується людиною. Імена її членів не записані на землі, а лиш в небі (Євр. 12:23). Її Головою і Єпископом є Господь. Її правом є Слово. Церква Божа має одного Господа, одну віру і одне хрещення. Вона збудована на свідоцтвах святих Апостолів і пророків, а Сам Ісус Христос є головним наріжним каменем. – R 2427* * *
Слово «Церква» в грецькій мові визначає вибрані характери Божого люду. Вибрані є дійсно «покликаними», бо Господь відлучив їх від царства темряви й панування сатани і запровадив до Царства дорогого Божого Сина і під Його панування. Стовпом, що тримає Церкву, і фундаментом, на якому вона збудована, є Ісус Христос, її Господь. Будучи заснована на цій Скелі, вона триватиме вічно. Співзвучні вірші: Іс. 62:12; Мат. 15:13; 16:18; Євр. 12:23; Еф. 1:22,23; 2:20-22; 5:23-32; Ів. 15:1-8; Рим. 12:4,5; 1 Кор. 3:9; 12:12-28; 2 Кор. 6:16; Євр. 3:6; Об. 21:2,9,10. Пісні: Вірші Зоріння: 13. Статті з Вартової Башти: R 3143 Питання: Які були мої досвідчення цього тижня, пов’язані з Церквою? Як вони на мене вплинули? Які були результати? - 7 липня
Ото Агнець Божий! — Ів. 1:36.
Усі Господні слуги повинні звертати увагу на Господа, а не на самих себе. Нехай кожен із нас скерує свою енергію на те, щоб вказувати людям на Божого Агнця, а не на самих себе. Скромність є коштовністю, незважаючи на те, де її зустрічаємо, є однією з чеснот Святого Духа, яку всі посвячені Господа повинні старатись розвинути в якнайбільшій мірі і добре відполірувати. Пам’ятаймо, що наслідувати Ісуса, в найкращому значенні цього слова, означає йти Його стежкою і старатись настільки, наскільки можемо, чинити так, немов би це Він сам виявив сьогодні, навчаючись з того, що Він сам говорив і чинив, і з інструкцій, які Він залишив для нас через Апостолів щодо того, в який спосіб ми можемо бути співучасниками Його страждань, аби бути учасниками слави і нагороди в Його Царстві. – R 2417* * *
Христос є Божим Агнцем, оскільки як непорочний Він був відлучений 10 нісана і як Пасха був відданий на смерть за Божий люд 14 нісана. Подібно агнцю Він був підданий смерті, а Його кров’ю були покроплені надпоріжник і одвірки Божого Дому, затримавши руки другої смерті, щоб вона нам не зашкодила. Ми маємо привілей споживати Його печене тіло з прісним хлібом щирості і правди, а також з гіркими травами переслідувань і т.п., в той час, коли стоїмо підперезані і взуті, з палицею в руці, подорожуючи до антитипічного Ханаану. Співзвучні вірші: Іс. 45:22; 65:1,2; Євр. 12:2; Бут. 22:7,8; Вих. 12:3; Іс. 53:7; Ів. 1:29; Дії 8:32; 1 Пет. 1:19; Об. 5:6-14; 14:14; 19:7-9; 21:14,22,23; 22:1,3. Пісні: Вірші Зоріння: 31. Статті з Вартової Башти: R 4998 Питання: Чи дивився я на цьому тижні на Божого Агнця? Як? З якими результатами?
- 21 квітня
Бо ми маємо не такого Первосвященика, що не міг би співчувати слабостям нашим, але випробуваного в усьому, подібно до нас, окрім гріха. Отож, приступаймо з відвагою до престолу благодаті, щоб прийняти милість та для своєчасної допомоги знайти благодать — Євр. 4:15, 16.
В хвилини спокуси ми повинні серцем піднестися до великого Учителя, з цілковитою певністю віри, визнаючи Його любов, Його мудрість і Його здатність допомогти нам, Його бажання зробити так, щоб усе допомагало на добре тим, які люблять Його. Коли ми прохаємо про поміч в часі такої потреби, то це напевно принесе нам Господню пораду, поміч і силу ходити в праведності, правді, чистоті і любові. Завдяки цьому ми будемо переможцями щогодини, щодня і остаточно – повними переможцями. – R 2248
* * *
Немає таких досвідчень, які переносить Божий люд від тіла, світу і сатани, щоб їх не переходив наш Господь. Та хоча Його спокуси не стосувалися гріха, але світовості і природного самолюбства, то були, все ж, болісними і виробили в Ньому симпатію до нас, які перебуваємо в подібних випробовуваннях. Це повинно наповнити нас довірою і наблизити до Бога через Нього і в Ньому для отримання допомоги в кожній потребі.
Співзвучні вірші: Євр. 2:17,18; 3:1; 5:1-5; 7:11-28; 8:12; 9:23; Лук. 23:34; Ів. 14:6,13-16; 16:23-26; 17:20-22; Рим. 8:34; 1 Кор. 10:13; Еф. 3:12; Євр. 10:19-21.
Пісні:
Вірші Зоріння: 35. Статті з Вартової Башти: R 5585
Питання: Які досвідчення минулого тижня були пов’язані з цими віршами? Як вони на мене вплинули?
- 20 квітня
Хто вірний в найменшому, – і в великому вірний — Лук. 16:10.
Це не означає, що Божий люд має бути задоволений звичайною рутиною щоденного життя вдома чи на роботі, і має говорити собі: «Бог приймає мою працю так, немов би вона була зроблена безпосередньо для Нього в якійсь іншій, більш прийнятній формі»; натомість, це означає, що кожен, хто знаходиться в такому становищі, повинен день за днем старанно переглядати свої земні обов’язки і зобов’язання, щоб побачити, яким чином можна було б правильно і справедливо викроїти хвилини, години або дні від служби земним речам і земним інтересам, щоб пожертвувати їх для духовних речей і духовних інтересів, своїх та інших. Посвячене серце, самовідданий учень, буде використовувати так швидкоплинні хвилини, вживаючи їх, наскільки це можливо, для справи Отця. – R 3265
* * *
Характер особи проявляється у всьому, що вона робить. Тому її ставлення до малих справ і малих обов’язків є таким же добрим свідоцтвом її характеру, як і поводження у великих справах. Такою є Божа засада оцінення характеру, оцінення святих, вірність Господу яких у малих справах теперішнього життя Він розглядає як достатню гарантію вірності в майбутніх великих справах.
Співзвучні вірші: Зах. 4:10; Мат. 25:21; Лук. 16:11,12; 19:17; Євр. 3:2; Пр. 28:20; Мат. 10:22; 24:45-47; 1 Кор. 4:2; Об. 2:7,10,17,26,27; 3:5,11,12,21.
Пісні:
Вірші Зоріння: 295. Статті з Вартової Башти: R 5740
Питання: Чи був я вірний минулого тижня? В яких справах? Яким коштом? З якими результатами?
- 19 квітня
Бо чим серце наповнене, те говорять уста. Добра людина з доброго скарбу добре виносить, а лукава людина зо скарбу лихого виносить лихе — Мат. 12:34, 35.
Отож, нашою найпершою турботою повинно бути наше серце, щоб його почуття і нахили могли бути вповні під контролем Божої ласки, щоб кожен принцип правди і праведності міг бути там укорінений, а справедливість, милосердя, доброта, братерська ввічливість, любов, віра, тихість, стриманість, найвища пошана до Бога і Христа і гаряча любов до всіх рис святості могли бути міцно закріплені як провідні принципи життя. Якщо ці принципи будуть закріплені, утверджені в серці, тоді з доброго скарбу серця уста будуть говорити слова правди, розсудливості, мудрості і ласки. – R 1937
* * *
Серце є джерелом наших слів і вчинків; тому, якими є слова і вчинки людини, таким є її серце. Добре серце наповнене добрими словами і вчинками; лихе серце – лихими словами і вчинками. Наскільки ж необхідним є берегти серце в чистоті! Наступна настанова призначена особливо всім послідовникам Господа: «Над усе, що лише стережеться, серце своє стережи, бо з нього походить життя» (Пр. 4:23).
Співзвучні вірші: Лук. 6:45; Пс. 37:30; Пр. 10:20; 12:6,17-19; 15:4,23; Повтор. 5:29; 6:5,6; 1 Сам. 16:7; 1 Хр. 28:9; 2 Хр. 12:14; Пс. 51:12; Єр. 17:9,10; Мат. 5:8; 12:33,36,37; 15:18-20; 23:26; Євр. 3:8.
Пісні:
Вірші Зоріння: 146. Статті з Вартової Башти: R 3746
Питання: Які я мав досвідчення, пов’язані з думкою цих віршів? Як ці вірші справдилися в моїх досвідченнях? Які були результати?