Питання: В Еф. 6:13-17 ми читаємо про зброю християнина, яка включає також «броню праведності (14 в.), але в 1 Сол. 5:8 вона названа «бронею віри і любові». Яка причина цієї різниці?
Відповідь: Здається, Апостол в 1 Сол. 5:8 подає більш стисле бачення, де хотів включити віру, надію і любов – найбільші з плодів або чеснот Святого Духа (1 Кор. 13:13; Гал. 5:22,23; 2 Пет. 1:5-8). Відповідно до цього надія порівняна до шолома, а віра і любов – до броні воїна.
Однак, в Еф. 6:13-17 Апостол подає більш розгорнуту точку зору, кажучи: «Через це візьміть повну Божу зброю, щоб могли ви дати опір дня злого, і, все виконавши, витримати. Отже стійте, підперезавши стегна свої правдою, і зодягнувшись у броню праведности, і взувши ноги в готовність Євангелії миру. А найбільш над усе візьміть щита віри, яким зможете погасити всі огненні стріли лукавого. Візьміть і шолома спасіння, як і меча духовного, який є Слово Боже!»
Тут, так само як і в Іс. 59:17, справедливість, тобто любов обов’язкова до Бога і ближнього, одна з частин любові, є порівняна до панцира воїна, в той час як в 1 Сол. 5:8 Апостол має на увазі не лише віру, але також несамолюбну безкорисливу любов (аґапе), яка не повинна практикуватися не в згоді з обов’язковою любов’ю. То ж, здається, що Апостол доповнює тут свій опис зброї християнина з Еф. 6, додаючи безкорисливу любов. Стараймося всі зодягнути і зберегти «зброю світла» (Рим. 13:12)!
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.
Господь подасть силу народу Своєму, Господь поблагословить миром народ Свій! — Пс. 29:11.
Якщо ти маєш випробування і спокуси, які здатен побороти і які виробляють у твоєму характері терпеливість, досвід, братерську ввічливість, симпатію і любов, то радій і принеси молитву подяки й оцінення Божого милосердя та помочі. Якщо виглядає, що твої випробування є тяжчими, аніж ти можеш зносити, і що вони можуть тебе зламати, тоді представ справу перед великим Носієм тягарів і попроси Його, щоб допоміг тобі нести те, що може бути для твого добра, і звільнив від усього того, що не було б для твого добра, а могло б зашкодити тобі.
* * *
Сила, яку Господь дає Своєму народові, є духовною силою, силою характеру, завдяки якій Господній люд може у всіх обставинах чинити Його волю. Дійсно величною є ця сила! Боже Слово, пристосоване до ситуацій, створених провидінням, є засобом, через який нам дарується ця сила. Чим міцнішим стає Божий люд, тим більше він благословлений запевненням, яке дає та примножує мир. Як ріка, ширина і глибина якої збільшується в міру того, як в неї впадають потоки, так мир Божого люду стає глибший, ширший і повніший завдяки побільшенню Божих дарів. Благословенний люд, який Єгову має за свого Бога! – R 2004
Співзвучні вірші: Йов 34:9; Пс. 18:3,36; Іс. 26:3,12; 27:5; 28:12; Еф. 1:19; 3:7,16; Кол. 1:29; 2:12; Фил. 4:7,9; Мат. 11:28-30; Ів. 14:1,27; Рим. 5:1; Кол. 5:15.
Пісні:
Вірші Зоріння: 197.
Статті з Вартової Башти: R 4817
Питання: Чи Бог благословляв мане цього тижня силою і миром? Як? Чим? З якими результатами?
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: