Ісус приходить «як злодій»
П: Що означає, що наш Господь приходить «як злодій»?
В: Це означає, що спосіб Його повернення має бути подібний приходу злодія (1 Сол. 5:1-3; 2 Пет. 3:10; Об. 16:15). Коли злодій приходить вдертися в чийсь дім, то не несе він яскраво освітлену лампу і не сурмить в трубу, кричачи до людей: Здрастуйте, люди! Пробудіться! Іду обікрасти ваші доми!
З певністю ні! Тому не робить цього також наш Господь, повертаючись як злодій в ночі. Злодій в ночі приходить тихо, потайки, ховаючись в темноті, просуваючись безшумно з підкладками, приглушуючими взуття або без взуття, в шкарпетках, відкриваючи замки відмичкою і відкриваючи двері чи вікна зі спокійним вмінням, приховуючи свою присутність від нічого не підозрюючих жертв. Наш Господь приходить в подібний спосіб, без розпізнання світом. Але так як присутність злодія в пограбованому домі через певні знаки може бути розпізнана його спільниками, які можуть чекати його в тому домі, так Господь обіцяв, що після Його повернення цей факт буде знаний всім вірним пильнуючим святим через певні знаки і докази (Мат. 24:3,30-33). Прошу зауважити як в 1 Сол. 5:1-6 Апостол говорить нам, що світ не буде свідомий Господнього повернення з огляду на подібний злодійському спосіб Його приходу, але Його люд, що чекає і пильнує, буде свідомий цього факту. Треба розуміти, що якби світ міг побачити Його повернення фізичними очима, то був би свідомий того факту. Отже, тому людська несвідомість доводить, що люди не побачать Його, тому Його другий прихід мусить бути невидимий для фізичного зору.
Щоб отримати додаткову інформацію на тему способу повернення і об’явлення нашого Господа, просимо переглянути «Надійшов час», с. 97-162.
BS № 409, ’70, 29; ТP № 401, ’89, 94
Теперішня Правда №73, вересень-жовтень 2021
Сьогоднішня манна
26 КвітняХто бо ввійшов був у Його відпочинок, то й той відпочив від учинків своїх, як і Бог від Своїх
— Євр. 4:10.
Право любові, замість вимагати одного дня з семи, по суті контролює і регулює весь наш час. Ми маємо сім днів в тижні любити Господа Бога нашого з цілого серця, розуму, душі і сили; сім днів в тижні ми маємо любити наших ближніх так, як себе, і сім днів в тижні ми маємо відпочивати – відпочивати від діл наших, відпочивати вірою в завершене Христове діло, відпочивати в Божій любові, відпочивати в мирі Божім, який перевищує всяке зрозуміння, який постійно панує в нашому серці. – R 3037
* * *
Ввійти до відпочинку означає прийняти завершене діло нашого виправдання перед Богом, також означає перебувати в досконалій упевненості, яка випливає з усвідомлення користання з усіх благословенств Тисячоліття. Хто має цю віру, той, замість намагань встановити власну праведність, має спокій в значенні користання з Христової праведності. Отже, виправдовуюча віра дає відпочинок виправдання. Крім того, ми маємо відпочинок в посвяченні, в відреченні від життя для себе самого і світу; привілей дивитися в майбутнє з певністю, яка досконало гарантована успішним результатом Божого Плану; маємо такий же спокій, яким насолоджується Бог.
Співзвучні вірші: Євр. 3:7-4:11; Йов 22:21,26; 34:29; Пс. 4:9; 17:15; 25:12; 29:11; 37:4,11,37; 119:165; 125:1,5; Пр. 3:17,24; Іс. 26:3,12; 28:12; 53:5; 54:10; 13; 57:2,19; Ів. 14:27; 16:33; Дії 10:36; Рим. 5:1; 8:6; 14:17; 15:13; Гал. 5:22; Еф. 2:14-17; Фил. 4:7,9; Кол. 3:15; 2 Сол. 3:16.
Пісні:
Вірші Зоріння: 83. Статті з Вартової Башти:
R 5387
Питання: Якими були мої досвідчення на цьому тижні, пов’язані з думкою цього вірша? Як були прийняті? Що мені в цьому допомагало або перешкоджало? В чому виявився результат?