П: Що означає, що наш Господь приходить «як злодій»?
В: Це означає, що спосіб Його повернення має бути подібний приходу злодія (1 Сол. 5:1-3; 2 Пет. 3:10; Об. 16:15). Коли злодій приходить вдертися в чийсь дім, то не несе він яскраво освітлену лампу і не сурмить в трубу, кричачи до людей: Здрастуйте, люди! Пробудіться! Іду обікрасти ваші доми!
З певністю ні! Тому не робить цього також наш Господь, повертаючись як злодій в ночі. Злодій в ночі приходить тихо, потайки, ховаючись в темноті, просуваючись безшумно з підкладками, приглушуючими взуття або без взуття, в шкарпетках, відкриваючи замки відмичкою і відкриваючи двері чи вікна зі спокійним вмінням, приховуючи свою присутність від нічого не підозрюючих жертв. Наш Господь приходить в подібний спосіб, без розпізнання світом. Але так як присутність злодія в пограбованому домі через певні знаки може бути розпізнана його спільниками, які можуть чекати його в тому домі, так Господь обіцяв, що після Його повернення цей факт буде знаний всім вірним пильнуючим святим через певні знаки і докази (Мат. 24:3,30-33). Прошу зауважити як в 1 Сол. 5:1-6 Апостол говорить нам, що світ не буде свідомий Господнього повернення з огляду на подібний злодійському спосіб Його приходу, але Його люд, що чекає і пильнує, буде свідомий цього факту. Треба розуміти, що якби світ міг побачити Його повернення фізичними очима, то був би свідомий того факту. Отже, тому людська несвідомість доводить, що люди не побачать Його, тому Його другий прихід мусить бути невидимий для фізичного зору.
Щоб отримати додаткову інформацію на тему способу повернення і об’явлення нашого Господа, просимо переглянути «Надійшов час», с. 97-162.
А тепер чого гаєшся? Уставай й охристися — Дії 22:16.
В цьому зверненні є безпосередність, гідна наслідування тими всіма, котрі мають вплив на інших і стараються вивести їх на властиву дорогу, спонукаючи до готовності, до цілковитого послуху, до цілковитого визнання Господа і Правди. Якщо такі не відчувають схильності до негайного послуху, хоча очима своєї віри побачили Господа, а вухами почули Його голос, то вони будуть ще менш слухняні тоді, коли світ, тіло і диявол скажуть їм: Не будьте скрайніми, будьте радше поміркованими, не посвячуйтесь цілковито Господу, бо ваші ближні і друзі подумають, що ви не в своєму розумі; це перешкодить також вашим надіям і перспективам, а ваших друзів змінить на ворогів; це дуже дорого вам коштуватиме, не поспішайте! – R 2823
* * *
Здається, Савл з Тарсу, згідно з нашим віршем, перед тим, як активно розпочати служіння, очікував на обставини, події та умови, які уповноважать його до того, до чого заохотив його Господній посланник. В цьому він є для нас прикладом. Ми маємо стояти спокійно і чекати на Господа, аж Слово Господа через свої засади і свого Духа, а також провидіння згодиться схвалити те, до чого ми є схильні, якщо навіть обставини, події та умови, здається, будуть підганяти вперед. Однак, як Савл, не вагаймося піти вперед, коли Господнє Слово запрошує нас до цього. Ефективний опір злому тиску піти вперед, переможне очікування на Господа, аж Він запросить нас піти наперед, і швидкий послух в той час є славним ступенем осягнення розвитку характеру. Правдоподібно, на жодному пункті християнського характеру ми не є частіше випробовувані, ніж на цьому, а особливо, коли ми є провідниками Господнього люду.