Бо коли б ми самі судили себе, то засуджені ми не були б. Та засуджені від Господа, караємося, щоб нас не засуджено з світом — 1 Кор. 11:31, 32.
Переконаність християн щодо своїх користей і втрат, а також в тому, як, коли і де вони мають місце в нашій постійній боротьбі зі світом, тілом і дияволом, напевно буде корисною для всіх тих, хто щиро робить такий аналіз, щоб подобатися Господу. Духовний Ізраїль має щоденно, щогодинно жити життям, дуже близьким свого Первосвященика. Ми повинні постійно звертатися до крові дорогого Відкупителя, щоб очищатися від найменших плям сумління, щоб шата приписаної нам праведності нашого Господа не була забруднена, і щоб ми, усунувши навіть найменшу пляму, могли тримати її без «плями чи вади, чи чогось такого». – R 3125
* * *
Судити самого себе означає такий контроль, критику і регулювання поведінки, які можуть зберегти особу в Божій любові. Ті, які так чинять, є вірними християнами і не потребують керування батогом покарання. Однак, якщо в цій діяльності ми є недбалими, то Господь, бажаючи нас реформувати, мусить карати нас різкою, аби вберегти нас від осуду і довершити нашу реформу.
Терпеливістю вашою душі свої ви здобудете — Луки 21:19.
«А терпеливість нехай має чин досконалий, щоб ви досконалі та бездоганні були, і недостачі ні в чому не мали», пояснює Апостол. Отож є очевидним, що терпеливість включає інші чесноти характеру – вона вказує на їх посідання в певній мірі. Терпеливості Божого люду звичайно мусить передувати віра, а рівень терпеливості зазвичай показує величину віри. Християнин, який є нетерпеливим і неспокійним, очевидно не має віри в Господа, інакше б він міг відпочивати, довіряючи Божим ласкавим обітницям і чекаючи на їх здійснення. Після застосування відповідної пильності і енергії, він повинен з задоволенням полишити в руках Господа результати, часи і пори їх осягнення. – R 3245
* * *
Цей вірш повинен бути перекладений так: «Через вашу терпеливість зберігайте душі ваші». Слово терпеливість в цьому перекладене з грецького слова, яке означає постійність, а не з того, яке означає довге зношення. Постійність є силою характеру, завдяки якій через витривалість в праведному поводженні серед труднощів, які спокійно зноситься, ми просуваємося вперед в праведному поступуванні, одночасно зміцняючи самоконтроль. Завдяки такому визначенню наш вірш стає ясним. Настанова Ісуса заохочує нас просуватися вперед, радісно зносячи перешкоди на дорозі праведності. Тільки в такий спосіб ми зможемо зберегти своє духовне життя.