Заперечення сучасного «говоріння мовами» не є гріхом проти Духа.
П: Коли хтось пише або говорить проти теперішнього «говоріння мовами», чи не чинить він богохульства та гріха проти Святого Духа?
В: Ні! Якби Біблія навчала, що в наш час належить сподіватися «говоріння мовами» як чудесного «дару» Святого Духа, і ми вірили б, що Біблія дійсно так вчить, тоді, заперечуючи сучасне практикування «говоріння мовами», грішили б ми проти Духа.
Однак, як ми показали це в наших двох публікаціях, які відносяться до «мов», Біблія ясно вчить, що «говоріння мовами» з різних причин не слід очікувати в наш час як чудесного «дару» від Бога. Деякі з цих причин наступні: (1) Біблія вчить, що тільки дванадцятьом Апостолам була дана сила давання «дару» «говоріння мовами» (Дії 8:5-24; 10:44-47; 19:1-6 ) і (2) що «дар» «говоріння мовами» мав припинитися, коли Новий Заповіт буде вповні даний Церкві (1 Кор. 13:8-12). Також (3) факти історії Церкви показують, що цей «дар» «говоріння мовами» припинився в Церкві після смерті Апостолів і тих, яким вони той «дар» уділили.
Хто занедбує Господні накази, які стосуються «лукавих здогадів», той снує павутину для своєї власної пастки, незважаючи на те, як «обережно» він може поводитися в інших справах. Це тому, що серце, наповнене сумнівом і підозрою супроти ближніх, є більше чим наполовину приготоване до сумніву щодо Бога. Дух невдоволення і гіркоти веде боротьбу з духом Господа, духом любові. Один з них осягне перемогу. Невластивий дух мусить бути усунений, бо інакше він опоганить християнина і зробить його «негідним». З іншого боку, якби нова природа перемогла, виявившись «переможцем», то результат був би наступний: якщо лукаві підозри поконані, то половина боротьби проти теперішніх труднощів і облоги злого була виграна. – R 3594
* * *
Любов в остаточному аналізі є доброю волею, яка проявляється різними способами, залежно від обставин. Коли той, хто має любов, є скривджений, то своєму кривднику він приписує добрі наміри, хоча може і не мати про це докладних відомостей. Такий дух не може таїти підоздри, і не буде приписувати поганих намірів словам і вчинкам іншої особи.