На противагу певним поглядам стосовно «Свідків Єгови» пастор Рассел не є засновником цієї релігійної групи. Він ніколи не ототожнював себе зі «Свідками Єгови», ані не визнавав такої назви. Пастор Чарльз Т. Рассел помер в 1916 році. Назва «Свідки Єгови» з’явилася п’ятнадцять років пізніше – в 1931 році. Асоціювання пастора Рассела зі «Свідками Єгови» дає цілком помилковий погляд, ніби їх вчення і вірування є такими самими. Це не так.
Пастор Рассел заснував товариство, яке було назване Товариством Дослідників Біблії. Цей рух мав свої початки в м. Аллегейні в Пенсильванії, де ревні християни заснували біблійну групу з метою посиленого дослідження Біблії, щоб повстати проти наростаючої хвилі невіри. В 1879 році було засновано Вартову Башту Сіону, пізніше відому як Товариство Вартової Башти, Біблії і Брошур. Але Товариство не стало центральним авторитетом для дослідників Біблії, оскільки всі співпрацюючі збори дослідників Біблії стисло дотримувались зборового самоврядування. Товариство Вартової Башти, Біблії і Брошур служило лише для координування діяльності різних зборів.
Після смерті пастора Рассела в 1916 році цілі Товариства Вартової Башти, Біблії і Брошур цілковито змінились. Були відкинені Під впливом Товариства збори відійшли від конгрегаційних засад. Товариство стало центральним осередком і владою над усіма зборами, готовими віддати свою незалежність. Головні доктрини значно відійшли від учень пастора Рассела і невдовзі після того суддя Рутерфорд повідомив, що особи, пов’язані з Товариством Вартової Башти, Біблії і Брошур, є «Свідками Єгови» на землі. Саме тоді з’явилась ця назва, а не за днів пастора Рассела.
ДОСЛІДНИКИ БІБЛІЇ СЬОГОДНІ
Після смерті пастора Рассела Товариство Вартової Башти, Біблії і Брошур почало рости як ієрархія над колись незалежними зборами. Багато не хотіли відмовитися від своєї християнської свободи, і тоді почалися поділи. Вихід з Товариства розпочався вже з 1917 року, а ті дослідники, які оцінили чудову гармонію Біблії, як навчав пастор Рассел, сьогодні відомі як «Дослідники Біблії».
ДОКТРИНИ
Наступні доктрини є прикладом того, як дослідники Біблії весь час зберігають підставові вчення пастора Рассела на противагу до «Свідків Єгови», які цього не роблять.
Одним з головних вчень пастора Рассела було те, що всі будуть освічені знанням Божої правди, перш ніж будуть поставлені на пробу і остаточно засуджені на вічність. Для більшості людей це станеться після воскресіння з гробу в час загального воскресіння. Остаточний суд буде оснований на їх поступуванні, коли вони були освічені, а не на їх поступуванні, коли вони були в неосвіченості. Це вчення відокремило дослідників Біблії від усіх інших груп. Тепер воно відокремлює їх також і від «Свідків Єгови».
ПАСТОР РАССЕЛ НАВЧАВ ПРО МАЙБУТНЮ ПРОБУ
ДЛЯ НЕСПАСЕННИХ ПОМЕРЛИХ
Пастор Рассел прийшов до віри в майбутню пробу, оскільки мільйони померли, і надалі вмирають, не чувши про Євангелію. В розумах тих, які почули, панує непевність і замішання, оскільки теперішнє християнство обтяжене суперечними віруваннями і вченнями. «Свідки Єгови» не бачать жодної майбутньої проби для кого-небудь з теперішнього покоління, хто не погоджується з їх вченнями, а це означає, що великий відсоток людства має назавжди загинути в Армагеддоні. В цьому відношенні їх погляди є менш благородні, аніж більшості існуючих церков. Вони не бачать жодної надії не тільки для тих, котрі, живучи тепер, не схвалюють їх учень, але також і для значної частини тих мільйонів, котрі пішли до гробу з часу створення людини.
Наприклад, «Свідки Єгови» вважають, що жителі Содоми, Самарії, Гоморри і т.п. загинули навіки, без жодної надії на воскресіння, тоді як пастор Рассел вказував на вірші Святого Письма, такі, як, наприклад, Єзек. 16:55, де сказано, що всі вони «вернуться до свого попереднього стану». Наш Господь в Мат. 10:15 підтверджує цю думку, кажучи: «Легше буде країні содомській й гоморській дня судного, аніж місту тому!» (говорить про євреїв). Таким чином наш Господь вказав на день суду для тих людей, котрі померли впродовж минулих віків; і ще в Діях 17:31 сказано: «Бо Він визначив день, коли хоче судити поправді ввесь світ».
ПАСТОР РАССЕЛ НАВЧАВ, ЩО
АДАМ БУДЕ МАТИ МОЖЛИВІСТЬ ВОСКРЕСІННЯ
«Свідки Єгови» заперечують, що Адам коли-небудь воскресне, тоді як Святе Письмо повідомляє, що Ісус Христос «увінчаний честю… смерть скуштувати за всіх» (Євр. 2:9; 1 Тим. 2:5,6). Пастор Рассел вказав на ці цитати Святого Письма та багато інших, такі як 1 Кор. 15:22: «Бо так, як в Адамі вмирають усі, так само в Христі всі оживуть». А також Осія 13:14 говорить: «З рук шеолу Я викуплю їх, від смерти їх вибавлю. Де, смерте, жало твоє? Де, шеоле, твоя перемога? Жаль сховається перед очима Моїми!».
Згідно зі Святим Письмом пастор Рассел навчав, що теперішній час є «днем спасіння» для тих, котрі мають бути Нареченою Христа, Малою Черідкою, і що все людство чекає іншого дня – дня спасіння – у віці Тисячоліття – «часу відновлення всього, про що провіщав Бог відвіку устами всіх святих пророків Своїх!» (Дії 3:21). Цей погляд не погоджувався з уявленнями про спасіння в часи брата Рассела. В ті часи майже всі Євангелісти вчили про буквальні пекельні муки для тих, які в цьому житті не прийняли Христа. Вони вважали, що погроза пекельним вогнем була необхідна для обмеження зла, а також, коли б виникла необхідність, для приведення до спасіння через страх.
З того часу багато теологів також розширили своє розуміння про спасіння поза теперішнє життя, і лише «Свідки Єгови» міцно тримаються на позиціях, що ті, котрі відкидають їх післанництво, відкидають спасіння. Всупереч слову нашого Господа кожен «Свідок Єгови» стає місіонером життя або смерті, який вживає страх перед вічним знищенням другою смертю як їх («Свідків») останній аргумент.
ПАСТОР РАССЕЛ НАВЧАВ ПРО
НАДІЮ ДЛЯ ЄВРЕЙСЬКОГО НАРОДУ
Єврейський народ – це чергова різниця між пастором Расселом та «Свідками Єгови». Стосуючи до себе цитату Святого Письма: «ви ж свідки Мої, – говорить Господь» (Іс. 43:12), «Свідки Єгови» заявляють, що єврейський народ від смерті Ісуса не відіграє жодної особливої ролі в Божому плані.
Пастор Рассел навчав зовсім протилежно: що єврейський народ відіграє провідну роль в Божому Плані стосовно людини. Тому в 1910 році він промовляв до дуже численної єврейської аудиторії, потішаючи її згідно з цитатою Святого Письма з Іс. 40:2: «Промовляйте до серця Єрусалиму, і закличте до нього, що скінчилася його доля тяжка, що вина йому вибачена, що він за свої всі гріхи вдвоє взяв з руки Господа». Він заохочував євреїв, щоб вони не приєднувалися до жодної з існуючих сьогодні церков, а лише чекали на сповнення численних обітниць Старого Заповіту, які говорять про їх благословення як народу. Коли вони були ще розкиданим і розпорошеним народом, (на підставі тих обітниць) він сказав, що вони будуть знову згромаджені в Палестині і визнані незалежним народом. Час підтвердив, що так і сталося.
Хоча це заперечують «Свідки Єгови», сьогоднішні дослідники Біблії навчають, що держава Ізраїль повстала в результаті Божого провидіння і є вісником сповнення Божих обітниць щодо цього народу: «Бо приходять ось дні, – говорить Господь, – і Я верну народ Мій Ізраїлів та Юдин, – каже Господь, – і верну їх до Краю, що їхнім батькам Я був дав, і вони посядуть його» (Єрем. 30:3). [курсив наш].
Також Єрем. 24:6, 7 говорить: «І зверну Я Своє око на них на добро, і поверну їх до цього Краю, і збудую їх, а не розіб’ю, і засаджу їх, а не вирву. І дам Я їм серце пізнати Мене, що Я – Господь. І вони Мені будуть народом, а Я буду їм Богом, бо вони навернуться до Мене всім серцем своїм!», [курсив наш].
Є ще одна обітниця в Єрем. 31:27-34: «Як Я пильнував був над ними, щоб їх виривати та бурити, і щоб руйнувати, і губити, і чинити лихе, так Я попильную над ними, щоб їх будувати й садити, говорить Господь… і складу Я із домом Ізраїлевим і з Юдиним домом Новий Заповіт, не такий заповіт, що його з їхніми батьками Я склав був у той день, коли міцно за руку їх узяв, щоб їх вивести з краю єгипетського. Та вони поламали Мого заповіта… Бо це ось отой Заповіт, що… складу з домом Ізраїля… Дам Закона Свого в середину їхню, і на їхньому серці його напишу… вони ж Мені будуть народом… бо їхню провину прощу, і не буду вже згадувати їм гріха!».
З вище наведених фактів можна зауважити, що пастор Чарльз Т. Рассел ані в засадах, ані в дусі не був засновником «Свідків Єгови».
ПАСТОР РАССЕЛ
Ким і Чим Був?
найбільший автор, видавець, промовець, вчитель, пастор світу.
СПИСОК ПРАЦЬ ПАСТОРА РАССЕЛА ВПРОДОВЖ СОРОКА РОКІВ ЖНИВА
ВІКУ ЄВАНГЕЛІЇ. НАРОДИВСЯ В 1852 РОЦІ
ЙОГО ПРАЦЯ ЗАКІНЧИЛАСЬ РАЗОМ З ЙОГО
СМЕРТЮ 31 ЖОВТНЯ 1916 РОКУ.
ПУБЛІКАЦІЇ:
Назва
Дата видання
Тираж
Ціль і спосіб повернення нашого Господа
1878
50.000
Пожива для думаючих християн
1881
1.400.000
Тіні Скинії
1881
1.500.000
Божий План Віків
1886
4.817.000
Надійшов Час
1889
1.657.000
Нехай Прийде Царство Твоє
1891
1.578.000
Велика Піраміда
1891
1.578.000
День Помсти
1897
464.000
Примирення
1899
445.000
Нове Створіння
1904
423.000
Брошура про ад
1896
3.000.000
Парусія нашого Господа
300.000
Брошура про спіритизм
500.000
Разом:
18.212.000
(З подякою братові Кеннету Равсону з Едісона, Нью-Йорк. Деякі підзаголовки додані Редактором)
Т.Р. ’93, 70-73.
Теперішня Правда № 7-8, липень 1996 р.
Дивися також: “Учения СИ рассмотренные в свете Св. Писания”
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.
Мою голову Ти намастив був оливою, моя чаша – то надмір пиття! — Пс. 23:5.
Повна чаша, яка переливається, має подвійне значення. Це є чаша радості й чаша смутку, і в обох випадках вона переливається. Той, хто хотів би брати участь в радості Господа, мусить також брати участь в Його чаші страждань. Ми мусимо страждати з Ним, якщо хочемо царювати з Ним. Теперішні страждання ми вважаємо негідними навіть порівняння з славою, яка об’явиться в нас, і тому ми можемо радіти в терпіннях, бо як терпіння будуть переливатись, то подібно і радість теж буде переливатись, і ми зможемо повторити за Апостолом: «Радійте… і знову кажу: радійте!». – R 3268
* * *
Голова Церкви, наш Господь Ісус Христос, був помазаний Святим Духом без міри, і це помазання спливало додолу по Тілі. Досвідчення, встановлені Богом для цього класу, були чашею, що переливалась, багатою на благословенства від Господа, що вимірювалися смутком і радістю. Але висота радості була більшою, ніж глибина смутку, і цього слід було сподіватися.
Співзвучні вірші: Пс. 45:8,9; 92:11; Іс. 61:1-3; Мат. 3:16; Дії 10:38; Ів. 14:16,17,26; 15:26; 16:7; 15:11; 16:20-24,33; 17:13; Дії 13:52; Рим. 14:17; 15:13; 2 Кор. 12:10; Євр. 10:34; Як. 1:2; 1 Пет. 4:13; 2 Кор. 1:8,9; 4:7-12,16-18; 6:4-10; 11:23-30; Євр. 12:6-9; 1 Пет. 5:9.
Пісні:
Вірші Зоріння: 26. Статті з Вартової Башти: R 5653
Питання: Які я мав досвідчення на минулому тижні, пов’язані з думкою цього вірша? Як були сприйняті? Що мені в них допомагало або перешкоджало? В чому був результат?
Отже, як ви прийняли були Христа Ісуса Господа, так і в Ньому ходіть, бувши вкорінені й збудовані на Ньому, та зміцнені в вірі, як вас навчено, збагачуючись у ній з подякою — Кол. 2:6,7.
Загальна думка вчителів фальшивих доктрин, які вважають, що утвердження в вірі не є потрібним ані доцільним, є наступна: бути так утвердженим означає бути фанатиком. Це є правдою у випадку особи нечесної в своїх стремліннях щодо прийняття і непохитної оборони того, що ніколи не було доказане ані здоровою логікою, ані авторитетом Біблії. Але той, хто в простоті віри, опираючись на авторитет Бога, приймає Його Слово, не є немудрим фанатиком. І такі, і лише такі, що так роблять, є утверджені в Правді. Різниця між утвердженим і непохитним християнином та фанатиком полягає в тому, що один утверджений в Правді, тоді як інший – в неправді. – R 3215
* * *
Ми приймаємо Ісуса Христа як Господа, піддаючи свою волю і приймаючи Його волю як нашу власну. Так має бути завжди. Ми вкорінені в Ньому, коли з Нього черпаємо заспокоєння наших потреб. Ми на Ньому збудовані, коли будуємо характер, подібний до Його характеру. Ми утверджені в вірі, згідно з Його Словом, коли непорушно в ньому залишаємось. І збагачуємось в вірі з подякою, коли з вдячністю зростаємо в ній.
Співзвучні вірші: Ів. 1:12; Фил. 1:27; 1 Сол. 4:1; Юди 3, 20; Еф. 2:20-22; 3:17; 4:1; Кол. 1:23; 3:17; Іс. 61:3; 1 Кор. 3:9,11; 1 Пет. 2:5; 2 Пет. 2:12; Дії 20:32; 2 Кор. 1:21.
Пісні:
Вірші Зоріння: 23. Статті з Вартової Башти: R 5557
Питання: Які я мав досвідчення на цьому тижні, пов’язані з думкою цих віршів? Як я їх сприйняв? Що мені в цьому допомагало або перешкоджало? Який був результат?
А оце та обітниця, яку Він Сам обіцяв нам: вічне життя — 1 Ів. 2:25.
Ми всі повинні розуміти, що теж маємо щось робити, аби дорогоцінні Божі обітниці здійснювались в нас. У зв’язку зі справами теперішнього життя Він обіцяв, що хліб і вода будуть нам забезпечені, але це не означає, що ми маємо занедбувати відповідні нагоди, щоб їх здобути. Він також обіцяв нам участь в майбутньому Царстві, але ми самі повинні зробити так, щоб наш поклик і вибір був певним. Бог є цілком здатний і завжди охочий виконати все зі Свого боку в кожній справі. Але Він покликав нас, щоб ми показали нашу віру в наших ділах, нашій співпраці з Ним усіма розумними способами. – R 3204
* * *
Вічне життя не є природною вродженою властивістю людини, але даром, даним Богом тим, характери котрих перебувають в гармонії з Його характером. Для вірних ця обітниця є певна, підтверджена присягою Єгови. Якщо ми вірні, то наша віра може з непохитною певністю очікувати виконання Божих обітниць. Чи ж така обітниця не має нас надихати до лояльності щодо Бога?
Співзвучні вірші: Пс. 21:5; 133:3; Дан. 12:3; Мат. 19:29; Лук. 20:36; Ів. 3:14-17; 4:14; 5:24,25,29,39; 6:27,40,47,50-58,68; 10:10,28; 12:50; 17:2,3; Дії 13:46,48; Рим. 2:7; 5:21; 6:22,23; 1 Кор. 15:53,54; 2 Кор. 5:1.
Пісні:
Вірші Зоріння: 251. Статті з Вартової Башти: R 5608
Питання: Як цей вірш вплинув на мене на цьому тижні? Чому? З якими результатами?
І горе мені, коли я не звіщаю Євангелії! — 1 Кор. 9:16.
Ми повинні завжди бути готовими розповісти іншим найкращі новини, які знаємо. Співчуття до стогнучого створіння в його різних життєвих труднощах повинно привести нас до того, щоб ми завертали увагу на Господні обітниці щодо наступаючого Царства і благословенств, які будуть доступні всім народам землі. Хто щоденно не проповідує таким чином при будь-якій відповідній нагоді, той дає доказ, що йому або бракує знання чи віри в об’явлені речі, або не робить цього з причини самолюбства, яке Господь не може похвалити. Перебування в такому стані остаточно позбавить його участі в Царстві. – R 3204
* * *
Під Євангелією розуміється добра новина про спасіння в Ісусі і через Ісуса. Найвищий привілей, який може отримати людина, це – надання їй функції вісника Євангелії. Ті, котрі сповнені духом цього становища, дуже засмучуються в своєму серці, коли не можуть виконати своєї місії. Виконання цієї функції так глибоко укорінене в їх характері, що позбавлення їх привілею звіщання Євангелії робить їхні серця нещасними.
Співзвучні вірші: Пс. 40:9,10; Екл. 11:6; Мар. 8:38; 2 Тим. 1:8; Єр. 1:17; 20:7,9; 23:29; Ам. 3:8; 7:15; Ів. 18:37; Дії 4:20; 9:6,15; 26:16-20; 1 Кор. 1:18; 15:58; 2:4; 15:2; Кол. 1:5,6; 4:17; Рим. 1:14-16; 1 Сол. 1:5; 2 Тим. 4:2; Євр. 4:12.
Пісні:
Вірші Зоріння: 138. Статті з Вартової Башти: R 5893
Питання: Чи я проповідував Євангелію на цьому тижні? Як ? Чому? Що мені в цьому допомагало чи перешкоджало? Які були результати?
Бо всі, хто водиться Духом Божим, вони сини Божі — Рим. 8:14.
Отже, Дух є тим провідником, завдяки якому ми можемо пізнати наше справжнє становище, і не лише на початку бігу, але й при його кінці. Якщо ми є проваджені Духом Божим, – якщо це той напрямок, у якому ми прямуємо, якщо це те, чого ми шукаємо, – тоді ми є синами Божими. Він визнає і підтримує всіх, які приходять до Нього через Христа, які надіються на заслугу Господа Ісуса і які надалі перебувають в такому стані серця. – R 3200
* * *
В цьому вірші під Духом Божим розуміється Божа вдача в Його дітях. Його вдача поєднує в собі мудрість, справедливість, любов і силу в досконалій гармонії. Ті, чиї мотиви, думки, слова і вчинки є побуджені і підтримувані цією вдачею, мають Божу печатку, яка свідчить, що вони належать Йому. Через те вони мають, можливо, найсильніше свідоцтво Божого синівства. О, яка ж за знатна та родина, знаком і печаттю якої є Божий характер!
Співзвучні вірші: Вих. 33:13,14; Чис. 9:15-23; 2 Хр. 5:13,14; Пс. 5:9; 23:2,3; 25:5,9; 32:8; 143:10; Пр. 8:20,21; Іс. 48:17; Ів. 16:13; 1 Кор. 3:16; 6:19; Гал. 4:6.
Пісні:
Вірші Зоріння: 113. Статті з Вартової Башти: R 5582
Питання: Чи я маю свідоцтво Духа про яке говорить цей вірш? Як воно проявлялося? Які були результати?
Коли духом умертвляєте тілесні вчинки, то будете жити — Рим. 8:13.
Умови, на яких ми можуть тривати наші відносини з Господом і зберігатися надію участі в славі воскресіння, полягають, як це виразно зазначено, в умертвленні тілесних вчинків, стримуванні тілесних нахилів – умертвленні, розпинанні та вживанні їх в службі для Господа і Його справи. Таке умертвлення вчинків тіла, така боротьба проти слабостей тіла, є тим, про що Апостол в іншому місці говорить як про «війну», коли каже нам, що тіло воює проти духа, а дух проти тіла, тому що вони супротивні і будуть опонентами аж до кінця життя. Якщо, однак, дух є охочий і бореться в міру своїх можливостей проти слабостей тіла, то Господь зарахує таку боротьбу як повну перемогу через заслугу Відкупителя.
– R 3200
* * *
Під духом мається на увазі нове серце, розум і воля, а під тілом – людська натура. Під вчинками тіла маються на увазі самолюбні, світові, облудні і грішні нахили та їх вчинки. Вчинки тіла умертвляються особливо двома способами: через витіснення їх протилежними їм добрими якостями і вчинками і через обмежування вчинків тіла тими добрими якостями і вчинками, які не є їм протилежні. Хто так поступає – осягне життя.
Співзвучні вірші: Гал. 4:6; 5:16,17,22,25; 6:8; Еф. 3:16; Кол. 3:10; 1 Пет. 2:21; 3:4; Рим. 6:6-23; 8:11; 1 Кор. 3:16; 6:19; Еф. 4:22-32; Кол. 3:5-9; Повтор. 30:6; Єз. 18:21; 33:15,16; Зах. 4:6; Мат. 16:25; 19:12, 16, 21; Лук. 18:29,30; Ів. 12:25.
Пісні:
Вірші Зоріння: 144. Статті з Вартової Башти: R 5805
Питання: Які я мав досвідчення на цьому тижні, пов’язані з думкою даного вірша? Який ужиток я зробив з цих досвідчень? Якими були результати?
Бо Бог бачить не те, що бачить людина: чоловік бо дивиться на лице, а Господь дивиться на серце — 1 Сам. 16:7.
Якщо ми випустили з уваги той факт, що Бог дивиться на нас з точки зору волі, і якщо дійшли до того, що оцінюємо себе (і що Бог нас оцінює) за тілом, то напевно ми в такій же мірі впадемо в темноту, замішання та знеохочення. Але з іншого боку не забуваймо, що дух або воля вважається живою по причині її праведності, гармонії з Богом. Тому ніколи не будьмо недбалими щодо нашої волі чи намірів, які керують нашою поведінкою в житті, але пам’ятаймо, що кожна недбалість буде означати пропорційну втрату духовного життя. Для нас завжди є можливим правильне бажання, бо лише абсолютно лояльна воля може бути прийнята Богом в Христі. – R 3200
* * *
Критерій судження багато свідчить про характер особи, яка ним керується. Поверховість і помилковість, як риси характеру пересічної людини, проявляються в її судженні на підставі зовнішнього вигляду. Характер Єгови об’являється в Його способі судження. Замість оцінювати на підставі зовнішнього вигляду, Він проникає в суть справи і базує Свою оцінку на тому, що є дійсним, а не на тому, що тільки здається. Всі речі є оголені і відкриті перед Його всевидючим оком. Наскільки це можливо, ми повинні судити, опираючись не на тому, що здається, а на дійсності.
Співзвучні вірші: Повтор. 10:17; 2 Хр. 19:7; Йов 34:19; 37:24; Мат. 22:16; Ів. 7:24; Дії 10:34,35; Рим. 2:16; 2 Кор. 10:7; Гал. 2:6; Еф. 6:8,9; Кол. 3:25; Як. 2:1-6.
Пісні: 93, 64, 114, 27, 36, 40, 51 / 101, 126, 53.
Вірші Зоріння: 139. Статті з Вартової Башти: R 5652
Питання: Чи я на цьому тижні судив по вигляду чи згідно дійсності? Чому? Як? З якими результатами?
А страва тверда – для дорослих, що мають чуття, привчені звичкою розрізняти добро й зло — Євр. 5:14.
Ті, які мають правдиву і щиру віру в Бога, охоче довіряють Його словам. Ці підставові засади вчення повинні бути вже раніше в них утверджені. Будована ними будівля з золота, срібла і дорогоцінного каміння повинна вже бути в більшій мірі зведена, а пов’язана з нею праця повинна постійно просуватись вперед. Коли вони лояльні і вірні Богу, тоді вони здатні відрізнити правду від неправди. Ми повинні знати, у що ми віримо і чому так віримо, а тоді відважно і без компромісу це проповідувати, бо «коли сурма звук невиразний дає, – хто до бою готуватись буде?». – R 3199
* * *
Як буквальні діти не мають фізичних органів, достатньо сильних, аби перетравлювати тверду їжу, так і духовні діти не мають достатньо сильних органів, здатних засвоювати тверду духовну їжу. Треба бути добре розвиненим у Христі, щоб властиво правильно найглибші правди, а такий розвиток можна осягнути тільки через безперервне тренування розумових, моральних і релігійних здібностей в духовному значенні. Як фізичні, так і духовні м’язи зміцнюються через тренування.
Співзвучні вірші: Єр. 15:16; Єз. 3:3; Ам. 8:11-13; Рим. 16:19; 1 Кор. 2:6-16; 13:11; 14:20; 1 Пет. 2:2; Пс. 119:99; 131:2; Еф. 3:5; 4:13-15; Кол. 3:16; 2 Тим. 3:15-17; Євр. 6:1; 2 Пет. 3:16-18; Як. 1:18-25.
Пісні:
Вірші Зоріння: 8. Статті з Вартової Башти: R 5688
Питання: Як досвідчення минулого тижня підтвердили цей вірш? Яке добро з того вийшло?
Та й усі, хто хоче жити побожно у Христі Ісусі, – будуть переслідувані — 2 Тим. 3:12.
Слід сподіватися опозиції, і вона, без сумніву, буде тривати аж до закінчення нашого бігу в смерті. Терпеливо змиритися з цією опозицією означає пожертвувати своїми власними природними бажаннями щодо дружби та різних приємностей теперішнього життя, зносити труднощі як добрі воїни для справи Правди і переборювати перешкоди (в якому б вигляді вони не прийшли), прикладаючи наші зусилля, щоб чинити Божу волю і працю, пов’язану з просуванням інтересів Його Царства. Дійсне тривання в Господній службі – це, в першу чергу, постійне й уважне досліджування Божого Плану; по-друге, присвоювання його духа; а це веде, по-третє, до палкої ревності в реалізації цього плану, а також до активності в цій службі відповідно до наших здібностей, незалежно від ціни або жертви, якої це від нас вимагало б. – R 3199
* * *
Ті, що живуть у Христі Ісусі – це посвячені. Посвячення робить їх жертвувателями для праведності в світі, в якому перевага надається беззаконню, а невигоди – праведності. Посвячені не можуть інакше поводитись, як тільки переносити переслідування від тих, чиє самолюбство супротивне вчинкам посвячених. Отже всі вірні будуть переслідувані.
Співзвучні вірші: Бут. 49:23; Йов 12:4,5; Пс. 11:2; 37:32; 38:21; 44:16-19, 23; Пр. 29:10, 27; Іс. 29:20, 21; 51:12,13; 59:15; Єр. 20:8; Мат. 5:10-12,44; 10:16-18,21-23, 28; 24:8-10; Лук. 6:22,23; Ів. 15:18,19; 16:1,2; Дії 28:22; Рим. 8:17,35-37; 1 Кор. 4:9-13.
Пісні:
Вірші Зоріння: 121. Статті з Вартової Башти: R 5116
Питання: Чи побожне життя було для мене причиною переслідувань на цьому тижні? Що мені в цьому допомагало або перешкоджало? Як я це переносив? Які були результати?
Так само й Син Людський прийшов не на те, щоб служили Йому, а щоб послужити — Мат. 20:28.
Якщо ми посвятились Господу, тоді кожна жертва з наших слушних прав та інтересів на нашу власну користь як християн, або на користь чоловіка чи дітей, батька чи матері, сусідів чи друзів, братів у Христі, розцінюється Господом як зроблена для Нього; та якби ці самі послуги були зроблені з інших мотивів, – ким-небудь невиправданим і непосвяченим Господу, або зроблені лише для користі тих осіб, а не як жертва для Господа, – то такі речі не будуть нам, як посвяченим, зараховані як жертви.
– R 3265
* * *
Як чудово, що Син Людський, видатний нащадок Адама, прийшов не для того, щоб служили Йому, але щоб послужити іншим. Наскільки ж Син Людський перевершив людину Адама, бо Адам служив собі і зруйнував надію цілого людства, тоді як Ісус, служачи іншим, довершив спасіння для цілого людства. Він перевершив першого Адама настільки, наскільки безкорисливість є вищою від самолюбства. Тому Він є для нас прикладом, і якщо ми будемо Його наслідувати, то будемо надаватись до Царства.
Співзвучні вірші: 2 Кор. 8:9; Мат. 1:21; 4:23; 5:17; 9:13; 15:24; 18:11-14; 20:25-27; Мар. 1:38; Лук. 1:78; 4:18; 22:27; Ів. 4:34; 10:10; 13:4-17; 18:37; Дії 10:38; Гал. 5:13; Євр. 2:9,14,15,18.
Пісні: 112, 13, 20, 67, 93, 86, 116 / 63, 70, 76.
Вірші Зоріння: 163. Статті з Вартової Башти: R 5375
Питання: Яке значення мав для мене цей вірш минулого тижня? Як я його застосовував? Чому? Які були результати?
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: