Життя-Смерть-Майбутнє – Передмова

ПЕРЕДМОВА

АВТОР і Видавець трактату під назвою Життя-Смерть-Майбутнє не бачить потреби вибачатися за те, що зібрав в одне ціле та видав кілька продуктів пера здібних біблійних науковців на актуальні теми. Тема цієї книги викликає великий інтерес в кожному допитливому розумі. Філософи, науковці, теологи і видавці дали нам багато як мудрих, так і нерозумних трактатів на теми, які представлені в цій праці. Досить поширена помилка – довіряти виключно людському знанню, традиціям і більше чи менше довіряти невиразній більшості спроб представити Правду на ці теми. Як в цих, так в більшості питань, пов’язаних з вірою і практикою, єдиним правдивим джерелом і правилом правильного знання – правдивої науки – є джерело, яке міститься в Святому Письмі, яке, як ми сподіваємося, приведе погляди в даних питаннях до точної згоди зі здоровим розумом і досвідом людини. Тому те, що написано в цій книжці, відкидає людські та філософські теорії щодо Життя, Смерті і Майбутнього як підставу структури Віри і основує свої думки на «неприступній Скелі Святого Письма», і тому пропонує звернутися до Божественних Думок на ті питання, які в ній розглядаються. Про це свідчить багато частих посилань на Писання, які прослідковуються через усю цю працю.

Ця книга є збіркою праць, які з’являлися в різні часи і не були спочатку приготовані для видання в формі такого трактату, тому в тих чи інших місцях обов’язково будуть зустрічатися короткі повторення думок, яких не можна пропустити, і тим самим не розпорошити обговорення різних тем. І навіть такі елементи в цій книжці несуть свою користь; як запевняє нас Св. Павло, його повторення тих самих речей не приносили йому шкоди, але дають користь нам; тому що повторення – мати навчання. Отже ми певні, що серйозний читач буде серед іншого благословенний через ці неминучі елементи книжки.

Вибрані питання є особливо своєчасними. Велике жниво, яке останнім часом зібрала Смерть через Світову війну та супроводжуючі її голод і мор (які мали місце протягом багатьох років), викликало більш широке зацікавлення питаннями, які тут розглядаються. Глибокий смуток по причині смерті, що мав місце останнім часом, торкнувся багатьох сердець в церкві, державі, сім’ї, фінансах, промисловості та суспільстві і природно викликав палке бажання повернути спільність з коханими, які відійшли – і це ті питання, які стали темою багатьох серйозних розмов, побожних роздумів, палких надій і тривожних питань. Але сатана, противник Бога і людини, який завжди готовий поставити пастку для необережних, шукає нагоди використати ці зацікавлення для своїх подальших намірів – щоб поневолити неправдою тих, чиї серця засмучені, оскільки безжальний жнець забрав одного або й більше з їх коханих в могилу. Як це було його звичаєм з незапам’ятних часів, тепер він представляє різні зовсім протилежні одна одній неправди, сподіваючись тим самим відволікти людей від справжніх пошуків і змусити їх забути Правду, яка захована між різними крайнощами неправди. З одного боку, через так звану ортодоксію він навчає засмучені серця, що місця теперішнього і вічного щастя для праведних померлих і теперішнього і вічного нещастя для грішних померлих розташовані далеко від Землі; з іншого ж боку, завдяки спіритизму він вживає своїх підданих, впавших ангелів, щоб вони вдавали з себе наших коханих померлих які нібито мешкають в земній атмосфері, тим самим жахливо обманюючи багатьох, використовуючи переваги хитрощів тих ангелів, підступно граючи на ніжних струнах їх засмученого серця. Навчаючи цим протилежним оманам, він успішно приховує від очей багатьох Правду – що померлі сплять, спокійно відпочивають після жахіття тяжкої праці та нещастя, серед яких вони подорожували від колиски до могили (де вони тихо, спокійно відпочивають, доки голос Христа, Життєдавця, не покличе їх назад від смерті до життя і до кращого майбутнього). Як ортодоксія, так і спіритизм вводить в оману своїх прибічників; лише Правда потішає засмученого.

Одна з цілей цієї книжки – допомогти щирим серцям стати і залишатися вільними від переважаючих помилок щодо Життя, Смерті та Майбутнього і здобути мир розуму і задоволення серця, що випливає з точного пізнання Божественної Думки на ці питання; інша її мета, і причина поширення змісту цілої цієї праці, це роздуми про докази Славного Характеру, Плану і Праці Бога, а також Викупну Жертву Ісуса Христа та Його результативне служіння, через яке «може Він завжди й спасати тих, хто через Нього до Бога приходить». Звичайно, такі цілі близькі для всіх добрих сердець, чиї молитви і прохання заносяться до Бога, щоб Він посприяв цій книжці в її Богом затвердженій місії!

Пол С.Л. Джонсон, Автор і Видавець. Філадельфія, Па, США, 16 липня 1920 р.

Зауваження до цього видання

Це п’яте видання, воно таке ж, як і чотири попередніх, за винятком кількох доповнень до Додатка, які, здається, є важливими, особливо з причини сьогоднішнього поширення та розповсюдження тверджень про «присмертні досвіди» і т.п. Нехай Господь і надалі рясно благословить цю книжку!

Август Ґольке, Видавець. Честер Спрінґ, Пенсільванія, США

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.