Щирі думки про слова

ЩИРІ ДУМКИ ПРО СЛОВА

  Ми визнаємо і проголошуємо, що Посвячені Табірники Епіфанії не є сплоджені від духа! Однак, ми знаходимо причини, щоб наші видання були щораз більше спрямовані на їхні потреби. Протягом усієї біблійної історії Єгова пристосовував науки часу до потреб часу і в мові свого часу. Оскільки клас, про який ми говоримо як про Посвячених Табірників Епіфанії, є важливим класом, з яким Бог має справу, то це здається своєчасним і корисним скеровувати наші розумі  до певних слів, що вживаються в наших працях. Ми, як Епіфанічні Дослідники Біблії, маємо власний словниковий запас, в якому слова і терміни виражають відомі біблійні поняття, що дозволяють нам краще розуміти Його Слово.

Термін «Посвячені Табірники Епіфанії» не міститься в Святому Письмі, хоча три слова, що утворюють цю назву, мають біблійну основу. Посвячені – стан серця; Епіфанія – період часу, в якому посвячення серця має місце; Табірники – місце перебування в Божому плані (див. Намет, прим. перекл.). Пастор Джонсон каже про ПТЕ як про «п’ятий ряд Авраамового насіння», а також «п’ятий вибраний клас». Ми віримо, що найбажаніший для ПТЕ стан, це приймати як Парусійну, так і Епіфанічну Правду. Щоб надаватися до ПТЕ, кожен мусить прийняти Ісуса Христа як єдиного Спасителя і Царя, тоді посвятитися і виконувати це посвячення. Пробою вірності є розвиток християнського характеру, особливо якостей віри і довір’я, які провадять до послуху. ПТЕ, подібно до вибраних класів, посвячуються до смерті.  Будь-яке посвячення, вчинене тоді, коли сатана діє як бог теперішнього злого світу, чиниться до смерті. Цей великий привілей посвячення тепер приносить користь ПТЕ у вигляді освічування, радості в серці і зміцнення Святим Духом розуміння. Це приносить розуміння глибоких Божих речей.

Ми часто вживаємо такі слова як «пробний» і «перспективний» у поясненні різних понять, що відносяться до нас, наприклад: «пробне виправдання»; Ісус є нашим «пробним Заступником»; отримання «пробного приписання Христової заслуги»; і Бог є нашим «перспективним Отцем». І хоча є властивим вживати ці терміни, коли говориться з тими, хто з ними знайомий, все ж, ми не повинні тут зловживати. Проблема зі словом «пробний» полягає в тім, що поширеним визначенням є «непевний, нерішучий». Вживання в наших працях цих слів може й надалі розцінюватися деким як заохочення Посвячених Табірників Епіфанії та інших Квазі-Вибраних думати, що їх посвячення вимагає меншої самовідданості для осягнення їх особистого спасіння. Ми, звичайно, не хочемо справити враження, що наше посвячення є половинчастим.

Підсумовуючи, скажемо, що часом є властиво говорити: «бувши виправдані вірою», «Ісус є нашим Заступником», «отримуючи приписані заслуги Христа», а також «Бог є нашим Отцем», тим самим упускаючи такі слова, як пробний, перспективний та інші. Чинячи так, ми, звичайно, не заперечуємо науки Святого Письма про пробне виправдання і все, що воно означає. Але ми повинні вживати духа здорового розуму, щоб тримати правильне поняття в своєму розумі і, в той же час, не бути занадто обмеженими в нашій мові.

Біблійний Прапор №1, січень-квітень 2015

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.