Чому люди бояться другого приходу Христа?

ЧОМУ ЛЮДИ БОЯТЬСЯ ДРУГОГО ПРИХОДУ ХРИСТА

«І будуть ознаки на сонці, і місяці, і зорях, і тривога людей на землі, і збентеження від шуму моря та хвиль, коли люди будуть мертвіти від страху й чекання того, що йде на ввесь світ, бо сили небесні порушаться. І побачать тоді «Сина Людського, що йтиме на хмарах» із силою й великою славою».        Луки 21:25-27

Всі люди усвідомлюють собі, що їм бракує досконалості. Більше того, майже всі розуміють, що над їх життям, в різній мірі, тяжіє провина. В більшості страх перед Богом є інстинктивний. Страх до певної міри є навіть позитивним проявом – «Отже, біймося, коли зостається обітниця входу до Його [Божого] відпочинку, щоб не виявилось, що хтось із вас опізнився» (Євр. 4:1). «Початок премудрості – страх перед  Господом (Пс. 111:10).

Однак противник використав цей властивий, належний страх, і звідси визначення Апостола «диявольські науки». Отже, з цього початку анормальний, ірраціональний страх оселився майже в кожному розумі, язичників і цивілізованих людей.

Серед інших неправдивих теорій, які відносяться до другого приходу Христа, існує, наприклад, погляд братів адвентистів, який представляє момент приходу Господа як голос ангела (в день Останнього Суду) до світу і його мешканців, який позначить кінець надії всіх тих, які раніше не були приведені до духовної єдності з Богом через Христа. Адвентисти не є самотніми у навчанні цієї теорії. Конфесійні кредо фактично всіх деномінацій також навчають цій теорії.

Загально визнаний або конфесійний погляд про великий день суду може бути виражений наступним чином: при кінці віку в товаристві ангелів і померлих святих, а також потрясінь природи, які спричинять відчинення гробів, знищення всесвіту, Христос прийде вдруге, сидячи на буквальній хмарі і з’являючись в променіючому тілі всім людям. Згідно цієї теорії Господь буде сурмити достатньо голосно, щоб Його почули по цілій землі, пробуджуючи сорок мільярдів померлих і ділячи їх на два класи. Один клас буде по Його правиці, другий – по лівиці, і Він обох відправить назад туди, звідки вони прийшли: небагатьох до вічного раю, а багатьох на вічні муки. Всі ці події мають виконатися на протязі одного дня в двадцять чотири години.

ЧАС РЕСТИТУЦІЇ Є ДНЕМ СУДУ

Святий Петро описує час другого приходу і благословення, якими тоді буде обдароване людство. Він говорить так: «Щоб часи відпочинку [зеленості, весни] прийшли від обличчя Господнього, і щоб послав заповідженого вам Ісуса Христа, що Його небо мусить прийняти [затримати] аж до часу відновлення всього, про що провіщав Бог від віку устами всіх святих пророків Своїх» (Дії 3:19-21).

Святе Письмо навчає, що Ісус Христос і Його прославлена Церква разом «світ судитимуть» (Дії 17:31; 1 Кор. 6:2). Загально вважається, що суд світу означає прокляття світу. Тоді як правдиве значення є наступне: Бог засудив цілий світ внаслідок непослуху одного чоловіка і так впорядкував справи, щоб цілий рід Адама мав повну, відповідну особисту пробу задля отримання Вічного Життя, (добродійства), яке виникає з викупу, зробленого нашим Господом Ісусом. Це все є дане через Боже милосердя. Якби Бог не виявив жодного милосердя, то не було б ні викупу, ні майбутнього суду. Проба Адама шість тисяч років тому завершилась карою, під впливом якої шість тисяч років панували гріх і смерть.

Бог, після того, як дав Відкупителя, готовий заложити Месіанське Царство, щоб створити кожній людині особисту можливість направи, піднесення, освячення, і тим самим осягнення вічного життя.

Досі були підняті тільки наступні вступні кроки цього великого плану:

  • Спаситель помер, праведний за неправедних (1 Пет. 3:18).
  • З’явився перед Богом за свій люд Віку Євангелії.
  • Ця пропозиція, або привілей для Його теперішнього Божого люду, відлучила від світу тих усіх, які прийняли Його, а Господь приготовляє таких осіб, щоб вони допомагали іншим ввійти у велике благословення Його Царства.

«ХТО ВСТОЇТЬ КОЛИ ВІН ЗЯВИТЬСЯ?»

Однак є ще інший бік цієї справи. Святе Письмо вказує, що під час другого приходу Господа тільки святі будуть приготовані прийняти Господа з радістю; що в тому часі людські маси так будуть зв’язані з гріхом і несправедливістю, що замість того, щоб бути гідними Його визнання, їх життєва поведінка підлягатиме засудженню і каранню. Тому є написано: «А ну ж тепер ви, багачі, – плачте й ридайте над лихом своїм, що вас має спіткати» (Як. 5:1); «Горе вам, тепер ситим, бо зазнаєте голоду ви» (Лук. 6:25).

Великий Вавилон має впасти (Об. 18:2), а величні інституції цивілізації – які частково є добрими, а  частково злими – виявляться тільки до певної міри добрими для справ нового Царя і Володаря нового уряду. Це означає, що багато тих, які тепер є розпорядниками багатств, впливу, становищ і людських почестей і т.п., будуть покликані для пояснення і будуть усунені зі свого розпорядництва. Усвідомлення понесених збитків є символічно представлене у Святому Письмі через плач, голосіння і злидні, коли цей клас втратить практично все, до чого тепер прив’язані його почуття.

Ми не говоримо, що бідні є більш праведні, ніж багаті, хоча бідні є більш чисельні. Ті, котрі мають мало добра цього світу, пережили тяжкі проби і пізнали голод, правдоподібно менш глибоко відчують загрозливий час великого утиску, аніж ті, котрі довго були оточені достатком.

Під виглядом різних символів Біблія наочно представляє цей день утиску, який наближається як вихор, як огонь, буря, потоп, «час утиску, якого не було від початку світу». Цей великий день є над нами і швидко наближається. Занепокоєному світу було дано побачити чисельні проблиски палаючого неспокою, гніву й обурення, які скоро охоплять світ вогняним випробуванням, якого ніколи він досі не переживав (Дан. 12:1; Мат. 24:21).

 «ВІН СУДИТИМЕ СВІТ В ПРАВЕДНОСТІ»

З цієї точки зору, побоювання людства властиво основані на визнанні несхвалення великим Царем того, що в великій мірі діється у цьому світу в ім’я цивілізації, а навіть в ім’я самого Месії! Однак, звернімо увагу на славну сторону цієї темної хмари, яка щодень насувається усе ближче та ближче. Вказуймо людям на славні благословенства Царства Месії, навчаймо їх просити про нього – «Нехай прийде Царство Твоє, нехай буде воля Твоя», і зрозуміти та оцінити принципи, які керують тим Царством, щоб вони могли пройти через цей утиск з якнайменшою шкодою.

Послухаймо слів пророка (які зовсім не відносяться до Церкви, яка була визнана гідною, щоб уникнути того всього, що приходить на світ, але в цілому є звернені до людства і нагадують ті кращі частини цього світу: «Шукайте Господа, всі покірні землі, хто виконує право Його. Шукайте правди, шукайте смирення, – може будете сховані ви в день Господнього гніву» (Соф. 2:3). Звичайно, виявиться правдою, що ті, які намагаються бути більш покірні і більш праведні від інших, будуть краще приготовані до жахливого трясіння і страшного терпіння цього дня утиску, який приготує серця людей для прийняття доброго насіння – послання Божої правди і ласки, які тоді пізнає кожне створіння.

BS №708, ’95,22 ; SB №89, ’95,52

Біблійний Прапор №6, вересень-грудень 2016